بانک ها شرایط را برای پرداخت تسهیلات کرونایی تسهیل کنند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بانک ها شرایط اعطای تسهیلات را برای واحدهای آسیب دیده از کرونا آسان تر کنند.

بانک ها شرایط را برای پرداخت تسهیلات کرونایی تسهیل کنند

علی آشتاب امروز چهارشنبه یکم مرداد در نشست با مدیران بانک های عامل استان با اشاره به تلاش دولت برای برطرف دغدغه صاحبان مشاغل آسیب دیده، اضافه نمود: با توجه به شرایط تعطیلی برخی صنوف و کاهش فعالیت های اقتصادی باید به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا کمک شود تا بتوانیم دغدغه این مسائل و مسائل را کمتر کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه اعتبارات لازم برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا به استان ابلاغ شده است، اظهار کرد :تا به امروز 25 هزار واحد با 39 هزار اشتغال در بخش اشتغال رسمی مشمول دریافت تسهیلات شده اند.

آشتاب با اشاره به اینکه 696میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ شده است،گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی تا به امروز 10 هزار و 300 واحد اقتصادی با اشتغال بیش از 13 هزار نفر به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی در ادامه به مهلت ثبت نام بنگاه های اقتصادی آسیب دیده تا پنجم مرداد سالجاری اشاره کرد و یادآور شد :مدیران دستگاه های اجرایی هم با همکاری و هماهنگی بیشتر نسبت به شناسایی و اطلاع رسانی به واحدهای خسارت دیده از کرونا اقدام کنند تا هر چه سریعتر باوان مسائل و مسائل مربوطه این واحدهای اقتصادی را برطرف کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1133

به "بانک ها شرایط را برای پرداخت تسهیلات کرونایی تسهیل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها شرایط را برای پرداخت تسهیلات کرونایی تسهیل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید