بانوی گرفتار شده در کوهستان های مشگین شهر نجات یافت

به گزارش مجله پیامک، رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر از نجات یک بانوی کوهنورد گرفتار شده در منطقه کوهستانی گیزلی مشه مشگین شهر اطلاع داد.

بانوی گرفتار شده در کوهستان های مشگین شهر نجات یافت

محمد مظفری گفت: پیرو تماس مردمی با شماره 112 ندای امداد معاونت امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل مبنی بر افت فشار کوهنورد 52 ساله در منطقه جنگلی - کوهستانی گیزلی مشه واقع در کیلومتر 28 مشگین شهر - اهر بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر با اشاره به اینکه تیم های امداد و نجات هلال احمر مشگین شهر به علت وجود منطقه ها کوهستانی، صعود مستمر کوهنوردان و وقوع حوادث احتمالی در آماده باش کامل به سر می برد،می گوید: تیم کوهستان با سه نفر نیروی عملیاتی با یک دستگاه خودرو امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

مظفری گفت: تیم عملیاتی پس از جست وجو، کوهنورد با مشکل افت فشار را در منطقه پیدا نموده و بعد از اقدامات اولیه انتقال دادند.

به گفته او، این بانوی کوهنورد پس از اقدامات اولیه درمانی تحویل خانواده اش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر با بیان اینکه هلال احمر مشگین شهر همیشه شاهد گرفتار شدن کوهنوردان در ارتفاعات منتهی به کوه سبلان و رشته کوه های آن است، گفت: تجهیز واحد عملیاتی مشگین شهر در دستور کار قرار گرفته است تا با آخرین امکانات و پیشرفته ترین تجهیزات امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام گردد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2139

به "بانوی گرفتار شده در کوهستان های مشگین شهر نجات یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی گرفتار شده در کوهستان های مشگین شهر نجات یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید