بازداشت 10 مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

به گزارش مجله پیامک، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از دستگیری 10 ماساژور متخلف، سال جاری در استان همدان اطلاع داد.

بازداشت 10 مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

به گزارش رکنا، محمد کریمی، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 10 ماساژور متخلف، در استان همدان دستگیر شده اند گفت: چند روز پیش یک فرد شیاد هم که با تبلیغات به وسیله فضای مجازی و پخش تراکت خود را ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه های انگیزشی معرفی نموده بود، بازداشت شد.

کریمی یادآور شد: بر اساس آنالیز های به عمل آمده این فرد هیچ گونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح نداشت که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می کرد.

او اضافه نمود: متهم در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می کرد که با پیگیری های به موقع دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می کرد.

کریمی اعلام کرد: تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت در محل فعالیت این فرد بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت معرفی می کرد.

او در ادامه گفت: با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری 115 دستگیری فرد متخلف انجام شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1510

به "بازداشت 10 مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 10 مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید