بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: از محل اعتبارات عمرانی سال 98، بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود.

بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود

رضا برومند روز یکشنبه 28 مهر 98 با اعلام این خبر اضافه نمود: هدف از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز، اشتغال زایی و حمایت از صنایع دستی و همچنین جذب گردشگر به این جزیره است.

او وجود بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز را ضروری دانست و اضافه نمود: زمینی از سوی شهرداری هرمز به این امر اختصاص داده شده که امیدواریم هر چه زودتر عملیات ساخت این بازارچه آغاز شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهر بندرعباس را یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در سال 98 دانست و اضافه نمود: از محل اعتبارات عمرانی، بودجه ای برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده که طبق برنامه ریزی های اجرا شده این نمایشگاه در اواخر آذرماه در بندرعباس برگزار می شود.

او هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را ارتقای جایگاه استان هرمزگان در سطح ملی دانست و اضافه نمود: برگزاری این نمایشگاه باعث می شود مردم استان، با فرهنگ و صنایع دستی دیگر استان ها آشنا شوند.

برومند در خصوص تجهیز خانه های صنایع دستی سطح استان هرمزگان گفت: از محل اعتبارات عمرانی سال 98 نیز خانه های صنایع دستی سطح استان تعمیر و تجهیز می شوند.

تاکنون در سطح استان هرمزگان، 26 خانه صنایع دستی راه اندازی شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 522

به "بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید