انصاری فرد و اینستاگرامش، ناتینگهام هر دو را می خواهد

به گزارش مجله پیامک، یک پیراهن شماره 37، چندین هزار فالوور به صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست اضافه نمود و باعث شد تا افراد زیادی برای کنجکاوی، به این صفحه مراجعه و اخبار باشگاه و البته کریم انصاری فرد را دنبال نمایند.

انصاری فرد و اینستاگرامش، ناتینگهام هر دو را می خواهد

به گزارش خبرنگاران ،ناتینگهام فارست در کنار استفاده از انصاری فرد در زمین، به نکته های دیگر این انتقال نیز فکر نموده و با آنالیز های فروان کریم را به تور انداخته. نمونه اش را تنها یکی دو روز بعد از انتقال رسمی انصاری فرد دیدیم. جایی که باشگاه انگلیسی از محبوبیت اینستاگرامی کریم نهایت استفاده را برد و با طرح یک نقشه ویژه، تعداد فالوورهای خود را افزایش داد. یک پیراهن، چندین هزار فالوور به صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست اضافه نمود و باعث شد تا افراد زیادی برای کنجکاوی، به این صفحه مراجعه و اخبار باشگاه و البته کریم انصاری فرد را دنبال نمایند. اتفاقی که در ایران، شاید به ذهن کسی نرسد اما در انگلیس مورد توجه قرار می گیرد. حالا تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام باشگاه ناتینگهام فارست، از 40 هزار نفر به حدود 90 هزار نفر رسیده و همین می تواند نخستین موفقیت باشگاه انگلیسی، بعد از خرید رسمی کریم باشد.

امیر اسدی، در اروپا، باشگاه ها از هر روشی استفاده می نمایند تا به اهداف خود برسند. اهدافی که هم مالی است و هم تبلیغاتی. یادمان نمی رود وقتی هامبورگ، در دوران حضور مهدی مهدوی کیا- اوئل قرن بیست و یکم-، یک مهاجم ژاپنی به نام تاکاهارا را خرید. مهاجم هدفی که در جوبیلوایواتا بازی می کرد و بعد از درخشش در این تیم مورد توجه هامبورگ نهاده شد. باشگاه آلمانی، تنها یک هفته بعد از امضای قرارداد با تاکاهارا، بخشی از مبلغ قرارداد او را از راه فروش پیراهن در ژاپن به دست آورد. یعنی بازیکنی خرید که هم سود فنی برایش داشت و هم منفعت مالی. باشگاه هایی که بازیکنان ایرانی را جذب می نمایند به دلیل مشکلاتی نظیر حق نشر و نداشتن نمایندگی های رسمی،امکان فروش پیراهن یا لوازم ورزشی در ایران را ندارند که این مسئله شانس انتقال به ستاره های تیم ملی به باشگاه های اروپایی را کم می نماید.

ناتینگهام فارست، چند روز قبل قرارداد کریم انصاری فرد را رسمی کرد. مهاجمی که بعد از درخشش در سوپرلیگ یونان و به ثمر رساندن 17 گل برای المپیاکوس، مورد توجه چند باشگاه اروپایی نهاده شد اما در نهایت چمپیونشیپ را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد. باشگاهی قدیمی با قدمت 153 ساله و کسب 2 عنوان قهرمانی در جام باشگاه های اروپا.

باشگاه انگلیسی روی حضور کریم برنامه ریزی نموده و از چند جهت جذب او را به صلاح دیده. مهمترین دلیل، افزایش قدرت خط حمله است. جایی که لوییس گرابان و السودانی حضور دارند اما میل به گلزنی در کنار تجربه بالای انصاری فرد بهانه ای بود تا ناتینگهام فارست، کلنجار 2 ماهه با اتحادیه فوتبال انگلیس را به جان بخرد و خاتمه ویزای کار کریم را دریافت کند.

ناتینگهام فارست در کنار استفاده از انصاری فرد در زمین، به نکته های دیگر این انتقال نیز فکر نموده و با آنالیز های فروان کریم را به تور انداخته. نمونه اش را تنها یکی دو روز بعد از انتقال رسمی انصاری فرد دیدیم. جایی که باشگاه انگلیسی از محبوبیت اینستاگرامی کریم نهایت استفاده را برد و با طرح یک نقشه ویژه، تعداد فالوورهای خود را افزایش داد.

صفحه رسمی اینستاگرام ناتینگهام فارست، جدا از اینکه عکس های فروانی از انصاری فرد منتشر و البته صفحه مهاجم تیم ملی را تگ کرد تا طرفداران فوتبال در ایران را به بازدید ترغیب کند، یک قرعه کشی طراحی کرد تا به تعداد دنبال نماینده های خود اضافه کند. صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست، عکسی از پیراهن انصاری فرد منتشر کرد و این کپشن را به دو زبان فارسی و انگلیسی برایش نوشت: قرعه کشی بین تمام کسانی که صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست را فالو یا لایک می نمایند انجام می گردد و در نهایت به یک نفر، پیراهن شماره 37 انصاری فرد تعلق می گیرد.

طرفداران فوتبال در ایران وقتی این متن و عکس را دیدند، به صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست هجوم بردند و پست مورد نظر را لایک کردند. اگر سری به صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست بزنید، متوجه اختلاف ها می شوید. پستی که در مورد لایک کردن و سپس دریافت جایزه طراحی شده، توسط بیش از 8 هزار نفر که اغلب ایرانی هستند لایک شده. در حالی که پست های دیگر را فقط بین 500 تا 2 هزار نفر پسندیده اند.

کریم انصاری فرد نیز در این طرح، باشگاه ناتینگهام فارست را همراهی کرد. او که با 396 هزار فالوور، بیشترین دنبال نماینده را میان بازیکنان و کادر فنی ناتینگهام فارست در اختیار دارد، بعد از خاتمه موعد قرعه کشی، عکس پیراهن خود را همراه با امضایی روی آن منتشر کرد و نوشت: خیلی سپاسگزارم از اینکه لطف داشتید و تو قرعه کشی شرکت کردید. دوست داشتم همه شما برنده شوید اما باید یک نفر را به قید قرعه انتخاب می کردیم. علیرضا، برنده این پیراهن است. باشگاه ناتینگهام فارست، این هدیه را برای او به ایران می فرستد.

یک پیراهن، چندین هزار فالوور به صفحه اینستاگرام ناتینگهام فارست اضافه نمود و باعث شد تا افراد زیادی برای کنجکاوی، به این صفحه مراجعه و اخبار باشگاه و البته کریم انصاری فرد را دنبال نمایند. اتفاقی که در ایران، شاید به ذهن کسی نرسد اما در انگلیس مورد توجه قرار می گیرد.مدیران باشگاه ناتینگهام فارست نیز این طرح را اجرا کردند تا در زمینه تبلیغات نیز موفقیت جدیدی کسب نمایند. حالا تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام باشگاه ناتینگهام فارست، از 40 هزار نفر به حدود 90 هزار نفر رسیده و همین می تواند نخستین موفقیت باشگاه انگلیسی، بعد از خرید رسمی کریم باشد.

این ها جزئی از راه و رسم باشگاه داری در فوتبال اروپا است. نکته های کوچکی که در ایران هرگز مورد توجه قرار نمی گیرد و کمتر باشگاهی است که سراغ اجرای چنین طرح هایی برود. تفاوت ها در همین مسائل رقم می خورد. جایی که آن ها می خواهند و می توانند اما ما نه می خواهیم و نه چنین برنامه هایی به ذهن مان می رسد.

3-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 116

به "انصاری فرد و اینستاگرامش، ناتینگهام هر دو را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد و اینستاگرامش، ناتینگهام هر دو را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید