ادی مورفی در جشنواره کاپری تجلیل می گردد

به گزارش مجله پیامک، از بازی ادی مورفی در فیلم دولمایت اسم من است در جشنواره فیلم کاپری، هالیوود تجلیل می گردد.

ادی مورفی در جشنواره کاپری تجلیل می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، در جشنواره بین المللی فیلم کاپری، هالیوود، از ادی مورفی برای بازی در فیلم دولمایت اسم من است به عنوان بهترین کمدین سال تجلیل می گردد.

در بیست و چهارمین دوره برگزاری این جشنواره، پل فیگ کارگردان نیز نخستین جایزه سالانه شاه کمدی این جشنواره را می گیرد.

دولمایت اسم من است محصولی از نتفلیکس است که در آن ادی مورفی در نقش اسطوره و پیشتاز کمدی و رپ یعنی رودی ری مور ظاهر شده است. این فیلم را کریگ برو بر مبنای فیلمنامه ای از اسکات الکساندر و لاری کارازوسکی ساخته است و فیلم در باره این است که چگونه این موسیقیدان به قهرمان سینمای آفریقایی-آمریکایی های دهه 1970 بدل شد. این فیلم در جوایز گلدن گلوب در دو بخش نامزد شده است که یکی نامزدی بهترین بازیگر مرد برای ادی مورفی و دیگری بهترین فیلم کمدی یا موزیکال است.

مایک اپس، کریگ رابینسون، تایتس برگس، کودی اسمیت-مک فی، اسنوپ داگ، ران سفاس جونز و کیگان مایکل-کی دیگر بازیگران فیلم هستند.

پل فیگ 57 ساله نیز بازیگر و کارگردانی است که فیلم های کمدی مطرحی، چون ساقدوش ها، مخمصه و جاسوس را ساخته است. جدیدترین فیلم وی کریسمس پیش با بازی امیلیا کلارک، میشله یو، هنری گلدینگ و، اما تامپسون اکنون روی پرده سینماهاست.

جشنواره کاپری، هالیوود هر سال در هفته سال نو برگزار می گردد. پیشتر اعلام شد روزی روزگاری در هالیوود به عنوان بهترین گروه بازیگران و استیون زیلیان فیلمنامه نویس ایرلندی به عنوان بهترین فیلمنامه نویس و نیز خائن فیلمی از مارکو بلوچیو به عنوان بهترین فیلم بین المللی در این دوره جشنواره تجلیل می شوند.

جشنواره کاپری، هالیوود از 27 دسامبر تا 2 ژانویه (6 تا 12 دی) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 655

به "ادی مورفی در جشنواره کاپری تجلیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادی مورفی در جشنواره کاپری تجلیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید