12 سال یک برده از مخاطبان جشنواره تورنتو جایزه گرفت

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از منابع فرانسوی، سی و هشتمین جشنواره فیلم تورنتو در حالی روز گذشته به کار خود سرانجام داد که طبق پیش بینی ها فیلم 12 سال یک برده به کارگردانی استیو مک کوئین برنده جایزه فیلم منتخب مردم شد.

12 سال یک برده از مخاطبان جشنواره تورنتو جایزه گرفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این فیلم که به کارگردانی استیو مک کویین کارگردان سیاهپوست انگلیسی درباره سال های بردگی در آمریکا ساخته شده تا به امروز توجه زیادی را به خود جلب نموده است. مایکل فاسبندر بازیگر نقش اصلی فیلم است.

این درام تاریخی 12 سال بردگی ساومون نورثاپ را که یک سیاه آزاد بود ولی ربوده شد و به عنوان برده فروخته شد، تصویر می نماید. فیلمنامه این فیلم توسط جان ریدلی نوشته شده و چیوِتل اجیوفور نقش سالومون نورثاپ را ایفا می نماید.

اکران عمومی این فیلم برای 18 اکتبر 2013 در نظر گرفته شده است.

سی و هشتمین جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) که از 5 سپتامبر (پنج شنبه 14 شهریور) با نمایش فیلم پنجمین ایالت ساخته بیل کاندن با بازی بندیکت کامبربچ در نقش جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی لیکس آغاز به کار نموده، 15 سپتامبر (24 شهریور) با نمایش زندگی جنایی به کارگردانی دانیل شکتر به کار خود انتها داد.

سال جاری در بازار جشنواره تورنتو در مجموع 32 فیلم فروخته شد، در حالی که این آمار در سال 2012، 40 فیلم بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 783

به "12 سال یک برده از مخاطبان جشنواره تورنتو جایزه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 سال یک برده از مخاطبان جشنواره تورنتو جایزه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید