10 مقصد مورد علاقه راهنماهای مشهور سفر در سراسر جهان کجاست؟

به گزارش مجله پیامک، همانند مردم عادی که مقاصد مورد علاقه ای دارند، راهنمایان سفر و تور هم مقاصد جذابی برای خود دارند که در اینجا به 10 مقصدی که این راهنمایان، آنها را به عنوان مقاصد دلخواه خود معرفی نموده اند، اشاره می کنیم.

10 مقصد مورد علاقه راهنماهای مشهور سفر در سراسر جهان کجاست؟

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

خبرنگاران - در ادامه نظر آنها را بخوانید:

1- بلد، اسلوونی

بلد یک شهر واقعاً زیبا است، و ما از گشت و گذار تماشایی دریاچه بلد و کلیسای قرن هفدهم آن لذت بردیم. من عاشق یادگیری در خصوص تاریخ افرادی بودم که قایق ها را اداره می کردند و یک سواری بسیار زیبا و فوق العاده به سمت جزیره بود، من را عاشق این مکان کرد.

مقصد مورد علاقه تریش گاستینیو

2- کارتاژنا، کلمبیا

کارتاژنا، فقط گفتن این کلمه باعث لبخند زدن من می گردد! من عاشق چشم انداز، زندگی رنگارنگ، موسیقی زنده، رستوران های عالی و بوتیک های با طراحی محلی فوق العاده هستم که این شهر قدیمی تاریخی را تشکیل می دهند.

3- چارلستون، کارولینای جنوبی

تاریخ غنی در این گوهر جنوبی کافی است تا شما را برای روزها علاقه مند به این مکان بکند. می توان در عمارت های آنتنبل، تنها مزارع چای در آمریکای شمالی گشت و گذار کنیم و شام بخوریم!

4- ادینبورگ، اسکاتلند

این شهر از نظر تاریخ بسیار غنی است و اجازه نمی دهد که رشد مناطق جدید، ساختمان های تاریخی را تحت الشعاع خود قرار دهد. در این شهر تاریخ را در هر جایی که می چرخید احساس می کنید. ادینبورگ همچنین فرصت های غذایی متنوعی را به شما ارائه می دهد، از رستوران های ستاره میشلین گرفته تا وعده های غذایی زیاد در کافه ها، و همچنین یک زندگی شبانه بسیار پر جنب و جوش.

5- لندن، انگلیس

شهر لندن شهر محبوب من است. شاید من جزئی از آن باشم زیرا دو سال در آنجا زندگی کردم و سالها قبل نیز در آنجا تحصیل کردم. من همواره مسافرانی را که برای بار اول به اروپا سفر می نمایند را ترغیب می کنم که ابتدا لندن را امتحان نمایند. مکان های زیادی برای دیدن و فعالیت های بی پایانی وجود دارد که باید انجام گردد.

6- مکزیکو سیتی، مکزیک

این شهر، نه تنها زادگاه من بلکه به دلیل داشتن مناظر تاریخی، فرهنگ معاصر پر جنب و جوش، آب و هوای عالی و اشاعه رنگ ها، عطرها و طعم ها، یکی از جذاب ترین شهرها برای بازدید نمایندگان است.

7- پاریس، فرانسه

اولین شهری که به ذهن می رسد پاریس است. به دلیل غذاهای آن، تاریخ آن، معماری ریبای ساختمان های آن و افراد شگفت انگیزی مه در آنجا زندگی می نمایند. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد، و مترو آن را آسان می نماید و اگر می خواهید خرید کنید قطعاً پاریس گزینه شما خواهد بود.

8- رم، ایتالیا

رم واقعاً برای من جای ویژه ای است زیرا من قبلاً به عنوان مشاور مدیریت یک شرکت خوش شانس بودم که 5 ماه در آنجا کار کنم. این شهر به دلیل تاریخ غنی، مردم خون گرم و غذای خوشمزه اش قطعاً انتخاب اول من خواهد بود.

9- سیدنی، استرالیا

من عاشق این هستم که یکی از اصلی ترین شیوه های حمل و نقل سیدنی با کشتی است و سواحل زیادی در سطح شهر وجود دارد، گشت و گذار در ساحل بوندی، غروب خورشید در ساحل مانلی، صعود از پل، خانه اپرا، غذای عالی و مردم خون گرم، کدام یک را می توان دوست نداشت؟

10- تورنتو، کانادا

من همواره دوست دارم به خانه کودکی خود در تورنتو، یکی از چند فرهنگی ترین کشورهای دنیا برگردم. مجموعه ای از فعالیت های متنوع وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. خواه به دنبال کاوش در موزه ها و پارک ها باشید، خواه به دنبال بازدید از برج نمادین 1815 پایی آن باشید.

منبع : travelpulse

منبع: چمدان
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1026

به "10 مقصد مورد علاقه راهنماهای مشهور سفر در سراسر جهان کجاست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مقصد مورد علاقه راهنماهای مشهور سفر در سراسر جهان کجاست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد مورد علاقه راهنماهای مشهور سفر در سراسر جهان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید