یحیی گل محمدی: خاطرات زیادی از تبریز دارم ، هدف ما پیروزی مقابل تراکتور است

به گزارش مجله پیامک، یحیی گل محمدی در مورد تقابل پرسپولیس و تراکتور گفت: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را ارائه می نماید و شخصاً احترام زیادی برای این تیم و طرفداران شان قائل هستم

یحیی گل محمدی: خاطرات زیادی از تبریز دارم ، هدف ما پیروزی مقابل تراکتور است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی پیش از ملاقات مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم. از مردم عزیز کشورم می خواهم برای سلامتی او دعا نمایند تا ان شاءالله هر چه زودتر برگردد و در آغوش مادر عزیزش باشد. ما روز های سختی را پشت سر می گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می کنم.

یحیی گل محمدی اضافه کرد: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را ارائه می نماید و شخصاً احترام زیادی برای این تیم و طرفداران شان قائل هستم. خیلی خوشحالم که به شهر تبریز می رویم. شهری که من خاطرات زیادی از آن دارم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و فنی باشیم و مطمئنم این اتفاق هم با توجه به کیفیت دو تیم خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: امیدوارم فردا عملکرد خوبی در بخش دفاعی و تهاجمی داشته باشیم. تراکتور بازیکنان خوب و تأثیرگذاری در خط حمله دارد و فکر می کنم یکی از روز های سخت ما خواهد بود. باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب تیم حریف باشیم. بازیکنان این تیم فرصت طلب هستند و از فرصت ها به خوبی استفاده می نمایند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است و امیدوارم با یک بازی خوب به این مهم دست پیدا کنیم و در نهایت ان شاءالله بازی خوبی را ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1480

به "یحیی گل محمدی: خاطرات زیادی از تبریز دارم ، هدف ما پیروزی مقابل تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: خاطرات زیادی از تبریز دارم ، هدف ما پیروزی مقابل تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید