گلکسی فولد 900 دلاری رونمایی می گردد

به گزارش مجله پیامک، سامسونگ میخواهد در 2021 میلادی یک نسخه ارزانتر از موبایل گلکسی فولد را عرضه کند که قیمت آن حدود 900 دلار است.

گلکسی فولد 900 دلاری رونمایی می گردد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از دیجیتال ترندز، سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزانتر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.

قرار است گلکسی فولد 2 در پنجم آگوست امسال در یک رویداد آنلاین، رونمایی گردد. این دستگاه هرچند از نسخه قبلی ارزانتر خواهد بود اما برچسب قیمت 1800 دلاری نشان می دهد چنین موبایلی برای بسیاری از کاربران گرانقیمت به حساب می آید.

در این میان گزارش هایی مبنی بر وجود یک موبایل گلکسی فولد رده پایین نیز وجود دارد که احتمالا گلکسی فولد لایت نام گرفته که قیمت آن حدود 900 دلار خواهد بود. به نوشته وب سایت کره ای سام موبایل قرار بود این موبایل نیز در پنجم آگوست رونمایی گردد، اما به نظر می رسد سامسونگ رونمایی از آن را به 2021 میلادی موکول نموده است.

علاوه بر آن شایعاتی وجود دارد که شرکت کره ای میخواهد نسخه ارزانتر گلکسی اس 20 به نام گلکسی اس 20 فن ادیشن را عرضه کند. این شرکت پیش از این نیز نسخه هایی ارزان قیمت از موبایل های پرچمدار خود را به بازار نموده است. مانند گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1091

به "گلکسی فولد 900 دلاری رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی فولد 900 دلاری رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید