کنگره آمریکا خواهان دسترسی به مکالمات ترامپ و پوتین است

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی سی در واکنش به انتشار گفتگوی تلفنی رؤسای جمهوری آمریکا و اوکراین اعلام نمود که کنگره مصمم به دسترسی به محتوای تماس های میان دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و نیز دیگر سران جهان است.

کنگره آمریکا خواهان دسترسی به مکالمات ترامپ و پوتین است

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام این موضوع ابراز نگرانی کرد که ترامپ ممکن است امنیت ملی آمریکا را به خطر بیندازد.

آدام شیف در این خصوص ادامه داد: به نظر من مهمترین مسئله در این خصوص محافظت از امنیت ملی آمریکا و آنالیز اینکه آیا رئیس جمهوری در مکالمات با دیگر سران جهان و به طور ویژه با پوتین امنیت ما را به طریقی که تصور می نموده شخصا به نفع مبارزات انتخاباتی او است، تضعیف نموده است یا خیر.

در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی 2020، ولاودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید نموده در صورت عدم موافقت با این درخواست، یاری های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 445

به "کنگره آمریکا خواهان دسترسی به مکالمات ترامپ و پوتین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره آمریکا خواهان دسترسی به مکالمات ترامپ و پوتین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید