کناره گیری هریس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش مجله پیامک، نماینده ایالت کالیفرنیا در سنای آمریکا که جزو نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بود، کناره گیری خود را از رقابت های انتخاباتی اظهار داشت.

کناره گیری هریس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، کامالا هریس نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس سنای آمریکا که در اوایل امسال میلادی رسماً نامزدی خود را برای رقابت های داخلی حزب دموکرات به منظور مشخص نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 اعلام نموده بود، روز سه شنبه از کناره گیری خود از رقابت های انتخاباتی اطلاع داد.

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی سناتور هریس در تبادل نظر با پایگاه خبری هیل خبر سرانجام حضور وی در رقابت های داخلی حزب دموکرات برای مشخص رقیب دونالد ترامپ در انتخابات 2020 را تأیید نموده است.

علاوه بر این، گفته می گردد که در هفته های اخیر اختلافاتی بین هریس و اعضای بلندپایه ستاد انتخاباتی وی وجود داشته و از طرفی کارزار انتخاباتی دچار مسائل اقتصادی شده است. بر اساس گزارش شبکه خبری ان بی سی، کامالا هریس در ایمیلی خطاب به حامیان خود نوشته است: کارزار انتخاباتی من برای ریاست جمهوری واقعاً منابع اقتصادی کافی برای ادامه دادن کار در اختیار ندارد.

کامالا هریس که چند ماه پیش بر اساس نظرسنجی ها جزو محبوب ترین نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات آینده محسوب می شد، به تدریج از کانون توجه دور شد و محبوبیتش در نظرسنجی ها به شدت کاهش یافت، به طوری که تقریباً دیگر هیچ شانسی برای انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات 2020 نداشت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 623

به "کناره گیری هریس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری هریس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید