کرونا به سرعت در قاره آفریقا در حال شیوع است

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، سازمان بهداشت جهانی به شیوع سریع ویروس کرونا در قاره آفریقا اشاره نمود.

کرونا به سرعت در قاره آفریقا در حال شیوع است

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

این سازمان خاطرنشان کرد: کرونا به سرعت در حال انتشار در قاره آفریقاست و در پایتخت های کشورهای آفریقایی که مسافران به آنها می رسند، شیوع پیدا می نماید؛ اما موارد وخیم یا فوتی ها به نظر می رسد که زیاد نیست.

سازمان بهداشت جهانی تاکید نمود: 10 کشور در آفریقا در زمینه ابتلا به کرونا در صدر هستند که 75 درصد از آمار مبتلایان به کرونا در قاره سیاه را در بر می گیرند.

این سازمان شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا را بیش از 200 هزار نفر و آمار فوتی های ناشی از این ویروس قاتل را بیش از 5000 نفر خاطرنشان کرد.

لازم به ذکر است که براساس جدیدترین آمار تارنمای ارزیابی های جهانی ورلدومتر، آمار مبتلایان ویروس جدید کرونا (کووید-19) در قاره آفریقا با شناسایی 6 هزار و 530 مورد جدید طی یک روز اخیر به 205 هزار و 520 نفر رسید.

همچنین در مجموع 5 هزار و 568 نفر در کشورهای آفریقایی جان باخته و شمار بهبودیافتگان در این قاره نیز به 92 هزار و 914 نفر افزایش یافته است.

کشورهایی که بیشترین تعداد قربانیان را دارند، به ترتیب مصر 1306، آفریقای جنوبی 1162، الجزایر 724، نیجریه 389، سودان 365، کامرون 212 و مراکش 210 نفر اعلام شده است.

بیشترین آمار بیماران کرونایی در قاره آفریقا به ترتیب در کشورهای آفریقای جنوبی، مصر، نیجریه، الجزایر و غنا به ثبت رسیده است.

در اریتره و سیشل هیچ بیمار کرونایی باقی نمانده و در اوگاندا، نامبیا و لسوتو نیز تا به امروز مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 968

به "کرونا به سرعت در قاره آفریقا در حال شیوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به سرعت در قاره آفریقا در حال شیوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید