کاهش کیفیت هوای تهران

به گزارش مجله پیامک، تهران (پانا) - آسمان صاف تا کمی ابری برای استان تهران و کاهش کیفیت هوای مرکز طی امروز (29 شهریورماه) پیش بینی می گردد.

کاهش کیفیت هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران طی چهار روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (29 شهریورماه) کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود بعلاوه با توجه به فراوری و تجمع آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر، کاهش کیفیت هوا در بعضی نواحی دور از انتظار نخواهد بود. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

با وزش باد مؤثر تا صبح روز سه شنبه (30 شهریورماه) انتظار می رود کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد. حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه شنبه همراه با افزایش تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها مرکز پیش بینی می گردد.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 86 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 81 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1806

به "کاهش کیفیت هوای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کیفیت هوای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید