چرا پرسپولیس هر چهار روز یکبار بازی می نماید؟

به گزارش مجله پیامک، تیم فوتبال پرسپولیس که قرار است روز 29 آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا برود، برنامه فشرده و سنگینی در لیگ برتر کشورمان دارد. پرسپولیسی ها عملا هر چهار روز یکبار در لیگ سخت کشورمان به میدان مسابقه می فرایند.

چرا پرسپولیس هر چهار روز یکبار بازی می نماید؟

این در شرایطی است که پرسپولیس با کمبود بازیکن در بعضی پست ها مثل دفاع وسط و مهاجم روبرو است. این برنامه فشرده باعث شده که در چند روز گذشته بعضی طرفداران و حتی کارشناسان پرسپولیسی دست به اعتراض بزنند و این اعتراض را علنی نمایند.

حالا شنیده می گردد که این فشردگی بازی های پرسپولیس به نوعی با درخواست کادر فنی سرخپوشان بوده است. کادرفنی پرسپولیس معتقد است باتوجه به اینکه تیم های شرق آسیا تقریبا هر 3 یا 4 روز به میدان می فرایند و تا فینال هم همین شرایط را دارند، با هماهنگی کامل به فینال می رسند. از این رو کادرفنی پرسپولیس درخواست داده که پرسپولیس هم هر چهار روز یکبار در لیگ به زمین برود تا با آمادگی و هماهنگی کامل به فینال پا بگذارند.

یعنی مربیان پرسپولیس بدشان نمی آید تا بازیکنان این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده بازی نمایند تا از نظر بدنی و ذهنی تفاوتی با تیم های شرق آسیا نداشته باشند. از نظر کارد فنی پرسپولیس در شرایط فعلی هر چهار روز یکبار بازی کردن بهتر از انجام یک بازی در هفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1391

به "چرا پرسپولیس هر چهار روز یکبار بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس هر چهار روز یکبار بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید