چرا بعضی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟

به گزارش مجله پیامک، بعضی از دارندگان سهام عدالت، سود سهام خود را دریافت نکرده اند که باید به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود نمایند.

چرا بعضی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، نیمی از سود سهام دارندگان سهام عدالت برای عملکرد سال اقتصادی 1398 شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت در حالی روز 5 شنبه گذشته به شماره شبای اعلامی آنها، واریز شد که بعضی از دارندگان سهام عدالت این سود را دریافت ننموده اند.

احتمالا این دسته از افراد شماره تلفن همراهی که در سامانه مربوطه ثبت نموده اند به نام خودشان نبوده، بر این اساس ضروری است این دسته از افراد به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود نمایند؛ ضمن این که شماره تماس 1569 هم جوابگوی پرسش های این دسته از دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

از سوی دیگر حدود 4 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت ننموده اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم ضروری است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود نمایند تا پس از راستی آزمایی های لازم، سود 4 دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آنها واریز گردد.

نکته قابل تاکید در این زمینه این است که برخلاف یارانه نقدی که یارانه کل خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد، برای دریافت سود سهام عدالت باید شماره حساب بانکی مخصوص هر فرد در سامانه مذکور ثبت شده تا این سود به حساب افراد واریز گردد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1552

به "چرا بعضی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعضی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید