پول های بی زبان در دست مدیران زبان دار ، منتظر یک فاجعه باشیم؟

به گزارش مجله پیامک، در 10 سال اخیر، دوره مدیریت ها آن قدر کوتاه بوده که هیچ مدیری مجال نداشته تا به برنامه های بلندمدت و حتی میان مدت فکر کند. در حقیقت هم مدیران بالادستی که این حجم از تغییرات مکرر و مداوم را می پسندند.

پول های بی زبان در دست مدیران زبان دار ، منتظر یک فاجعه باشیم؟

گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در 10 سال اخیر 8 مدیرعامل و چندین عضو هیئت مدیره داشته اما هیچ گاه روال علمی و منطقی را دنبال نکرده است که نبود ثبات، خود بزرگ ترین دلیل برای علمی نبودن سیستم مدیریتی در این باشگاه پرطرفدار بود.

مصاحبه را دوست داریم

در طول این سال ها بیشتر افرادی که چه روی صندلی شماره یک باشگاه نشستند چه در هیئت مدیره بودند، علاقه فراوانی به مصاحیه داشته اند. در بعضی مواقع تعداد مصاحبه ها آن قدر بالا می رفت که صدای پیشکسوتان باشگاه را هم درمی آورد. البته بودند مدیرانی که مصاحبه نمی کردند اما تعداد و درصدشان آن قدر پایین بود که به چشم نمی آمد.

ضررهای بی ثباتی

در 10 سال اخیر، دوره مدیریت ها آن قدر کوتاه بوده که هیچ مدیری مجال نداشته تا به برنامه های بلندمدت و حتی میان مدت فکر کند. در حقیقت هم مدیران بالادستی که این حجم از تغییرات مکرر و مداوم را می پسندند و هم مدیرانی که در طول مدیریت شان، تصمیم های مناسب نگرفته یا کم گرفته اند، مقصر هستند.

ماجرای تلخ پرو پییچ

پرونده پرو پییچ یه یکی از گزنده ترین و تلخ ترین پرونده های فوتبال ما تبدیل شد. او حاضر بود 30 هزار دلار بگیرد و از استقلال جدا شود اما کار را آن قدر گره زدند تا پرونده به فیفا رفت و با فشار فیفا مجبور شدیم 430 هزار دلار به او بدهیم.

طلب مرحوم پورحیدری

مرحوم منصور پورحیدری از دهه 40 تا 95 نقشی غیر قابل انکار در موفقیت های استقلال داشت و وفادارترین عنصر این تیم بود که با عناوین مختلف (از بازیکن تا کمک مربی، مربی، سرپرست و عضو هیئت مدیره) به تیم خدمت کرد. او 4 سال قبل دنیای ما را ترک کرد و خانواده اش هنوز نتوانسته اند طلب 200 میلیونی مرحوم پورحیدری را بگیرند. وقتی با خادمی وفادار به نام پورحیدری این گونه رفتار می کنند، قطعاً نباید موفقیت را انتظار داشت.

قراردادی که 10 برابر شد

در همین 10 سال بازیکنی در استقلال بازی می کرد که از قرارداد 300 میلیونی راضی بود اما با تصمیم یک مدیر، قراردادش به فاصله یک سال بعد 10 برابر شد و قرارداد 3 میلیاردی بست. آیا نهادهای نظارتی این رشد عجیب را رصد کردند و اگر رصد کردند، آیا ورود کردند و اگر ورود کردند، آیا مقصران را تنبیه و آن را رسانه ای کردند؟

منتظر یک فاجعه باشیم؟

لئاندرو پادوانی بازیکنی وفادار و مظلوم بود. بازیکنی که بدون حاشیه بازی کرد و در بازی با فولاد در اهواز (بهمن 96) سلامتی اش را از دست داد. کل طلب او از استقلال 100 هزار یورو بود و اگر به موقع اقدام می شد به راحتی می توانستند او را با رضایت راهی کشورش کنند اما این پول را ندادند. بی تفاوتی مسئولان در نهایت صدای این بازیکن آرام را هم بلند کرد ولی موجب نشد دستی بالا بزنند و پول بازیکنی که برای استقلال، ویلچرنشین شده بود را بدهند تا او بدون پول راهی برزیل شود. مدت ها از سفر او به برزیل گذشت و حالا خبر رسیده که وکیل او طلب 9 میلیون یورویی دارد و می گوید استقلال باید پول از دست رفتن سلامتی این بازیکن را هم بدهد. اگر این شکایت به فیفا کشیده شود، با توجه به سابقه بد فوتبال ما در فیفا به راحتی علیه ما حکم صادر خواهد شد و اگر چنین رأیی برای استقلال صادر شود، فاجعه پرونده ویلموتس فراموش خواهد شد.

پول های بی زبان

در طول سال های اخیر پول های بی زبان را به دلیل سوءمدیریت مدیرانی داده ایم که زبان برای مصاحبه های متعدد داشته اند ولی تصمیم های مدیریتی مناسبی برای فوتبال ما نگرفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1325

به "پول های بی زبان در دست مدیران زبان دار ، منتظر یک فاجعه باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول های بی زبان در دست مدیران زبان دار ، منتظر یک فاجعه باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید