واکنش کونسیسائو به اخراج مهدی طارمی

به گزارش مجله پیامک، پورتو که در بازی رفت 2-1 پیروز شده بود، در تورین با وجود اخراج مهدی طارمی از دقیقه 54 با یک بازیکن کمتر بازی کردند و در وقت های اضافه 3-2 شکست خوردند، اما به علت گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

واکنش کونسیسائو به اخراج مهدی طارمی

به نقل از فوتبال ایتالیا، سرجیو کونسیسائو در سرانجام بازی به Uefa.com گفت: این بازی ها در تاریخ باشگاه ماندگار می شوند. بازیکنان با شور و اشتیاقی که داشتند، به طرفداران وقار بخشیدند. بازیکنان پیروز شدند ذات واقعی پورتو و DNA باشگاه را نشان دهند. عزم پایدار و باورنکردنی و روحیه فداکارانه بازیکنان من را تحت تأثیر قرار داد. من گروهی از بازیکنان شجاع دارم که به بهترین نحو ممکن مقابل تیمی عظیم با بازیکنان بسیار سطح بالا، خواسته های من را درک کردند. ما رنج کشیدیم، اما برای یوونتوس هم دردسر ساز شدیم. ما یک تیم واقعی بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم، آن ها فوق العاده کار کردند. پس از اخراج طارمی، ما DNA پورتو را نشان دادیم. هرگز خودباوری خود را از دست ندادیم و این ذات واقعی پورتو است.

از وینگر سابق تیم های اینتر، پارما و لاتزیو در مورد صحبت هایش قبل از آغاز وقت های اضافه سوال شد که گفت: به آن ها گفتم که باید هر کدام کمی بیشتر از حد معمول کوشش نمایند. در چنین موقعیت هایی است که ما نقطه قوت خود را پیدا می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1528

به "واکنش کونسیسائو به اخراج مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کونسیسائو به اخراج مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید