واکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیم

به گزارش مجله پیامک، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و رئیس هیئت مدیره این باشگاه به اتفاقات بعد از ملاقات مقابل استقلال واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیم

علی محمدی درباره اظهارات احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با همه احترامی که برای مجموعه باشگاه استقلال و طرفداران فهیم این تیم قائل هستم اما باید اشاره کنم سرپرست این باشگاه صحبت هایی را به میان آورد که مصداق شاخص دخالت در امور باشگاه فولاد خوزستان بود. ایشان از اینکه چرا باشگاه فولاد یک مدیر اصفهانی را وارد مجموعه اش نموده حرف زد و این موضوع برای من جای تعجب دارد.

وی تاکید نمود: سعید آذری یک فرد با تجربه در مدیریت و ورزش است که به جز اصفهان و اهواز در شهرهای دیگری هم کار نموده و جزو مدیران پیروز فوتبال بوده است. فولاد با حضور وی و البته کوشش کادر فنی و بازیکنان بعد از سال ها در بین سه تیم برتر لیگ برتر نهاده شد و نمی توان منکر نقش پررنگ مدیریت آقای آذری در این پیروزیت ها شد. سال جاری تیم بدون حاشیه برنامه ریزی خوبی داشته و همه نفرات مورد احتیاج حفظ شده اند و فولاد به خوبی برای فصل جدید تقویت شده است. از مدیریت آقای آذری در فولاد کاملا راضی هستیم و اجازه دخالت به هیچ فردی را نمی دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اتفاقات و حواشی ملاقات فولاد و استقلال مطرح کرد: متاسفانه بعد از این بازی اتفاقات تلخی از سوی بعضی اعضای استقلال اتفاق افتاده ولی باشگاه استقلال به جای اینکه راه حلی برای کم شدن حاشیه داشته باشد به دنبال این بود که حاشیه ها مدام بیشتر گردد تا هدف شان را دنبال نمایند. در هر بازی ممکن است حواشی ایجاد گردد ولی باشگاه استقلال بعد از شکست در اهواز به دنبال این بود که عقب ماندگی و نقص هایش را با موج سواری و دامن زدن به حواشی پنهان کند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: استقلالی ها به دنبال این بودند که کسی متوجه ضعف شان در همه حوزه ها از جمله جابجایی و بدهی ها نگردد و برای همین فولاد را به حاشیه بردند و تمرکز تیم ما را بهم ریختند. اینکه سرپرست باشگاه استقلال درباره چرایی انتخاب سعید آذری به عنوان مدیرعامل فولاد صحبت می نماید مصداق شاخص دخالت است و نشان می دهد او چیزی از دنیای فوتبال حرفه ای نمی داند. مگر آقای عبدالرضا موسوی که در باشگاه استقلال حضور داشته یک فرد خوزستانی نبوده یا محمود فکری اهل مازندران نیست؟

محمدی گفت: باشگاه استقلال بارها مربی از خارج از کشور آورده؛ مگر کسی تا به امروز در این زمینه دخالت نموده که الان شما در امور داخلی باشگاه فولاد با این لحن بد و دور از ادب دخالت می کنید؟ ادبیاتی که سرپرست باشگاه استقلال به کار برده دور از شأن یک مقام رسمی باشگاه است و به جای اینکه به دنبال رفع شدن مشکل باشد در برنامه تلویزیونی به دنبال پیاده سازی اهدافی دیگر بوده است.

محمدی با بیان اینکه فولاد خوزستان یک باشگاه خصوصی است و ما اجازه دخالت به هیچ کس را نمی دهیم گفت: سرپرست باشگاه استقلال صحبت هایی نموده که باید به آن خندید. در استقلال عظیمانی چون منصور پورحیدری و ناصر حجازی حضور داشته اند و هنوز هم این باشگاه عظیم و پرهوادار عظیمان و پیشکسوتان با دانش و با اخلاقی دارد اما با این فرایند متاسفانه راه به جایی نخواهد برد. استقلال جهت خوبی را طی نمی نماید و ادامه این فرایند چیزی به جز آسیب رساندن به خود و دیگران ندارد. اگر نمی توانید استقلال را اداره کنید، فولاد این آمادگی را دارد که به این باشگاه یاری و آن را مدیریت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1343

به "واکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل شرکت فولاد به اظهارات مددی: اگر نمی توانید، ما حاضریم استقلال را مدیریت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید