هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم، تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای همه الزام آور است

به گزارش مجله پیامک، معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره فعالیت هیأت ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند.

هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم، تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای همه الزام آور است

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره فعالیت هیأت ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند؛ البته قبلا هم اعلام کردیم که برای جلوگیری از شیوع تجمعات مختلف ممنوع باشد، فاصله گذاری رعایت شود و در فضای بسته و باز شرایط متفاوت است، اما باز در ین خصوص ستاد تصمیم گیری می کند.

وی ادامه داد: تصمیماتی که در ستاد ملی گرفته می شود پایه و اساس و همه مردم باید به آن توجه کنند، تجمع از لحاظ ما کلا مضر است چه عروسی، چه مراسم عزاداری، این مراسمات فقط تعداد ابتلا را بالا می برند و همانوطر که در خبر ها دیدی کشور عربستان نیز حج امسال را به طور محدود قرار است برگزار کند.

رئیسی بیان نمود: بیشتر بیماران در یکی از تجمعات حضور داشتند به طور مثال یک در عروسی در خوزستان 50 نفر را به کووید 19 مبتلا کرد، جان هموطنان برای وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم است و همانطور که شاهد بودیم ما صحن های مطهر و نماز جمعه ها را تعطیل کردیم و اگر نیاز باشد اقدامات دیگری نیز انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1089

به "هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم، تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای همه الزام آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم، تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای همه الزام آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید