مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تبدیل گوشی های آیفون به زباله های الکترونیک تا چراغ هوشمند

به گزارش مجله پیامک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تبدیل گوشی های آیفون به زباله های الکترونیک تا چراغ هوشمند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

نتایج مطالعات پژوهشگران نشان می دهد استفاده از تلفن همراه می تواند در نرخ تصادفات رانندگی موثر باشد. این موضوع نشان داده تا سی درصد از تصادفات رانندگی حاصل صحبت کردن با تلفن همراهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها استفاده از چراغهای هوشمند بسیار رایج شده است و یکی از مشهورترین چراغهای هوشمند نیز چراغ هوشمند کاسپر است. این چراغ هوشمند دارای گزینه هایی متعدد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تحقیقات پژوهشگران انگلیسی نشان می دهد نتایج منفی استفاده از تلفن همراه روی بچه ها بسیار شدید است و از هر چهار کودک حداقل یک کودک که از تلفن همراه استفاده می نماید دچار مسائل مرتبط با سلامت روان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها گوگل کروم مشغول به اشتراک گذاری صفحات مبتنی بر کد QR است.کدهای QR این روزها بسیار همه گیر هستند و در بسیاری از موارد مهم و کاربردی نیز نقشی مهم ایفا می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هزاران گوشی آیفون در هر ماه بی مصرف یا وارد بخش زباله های الکترونیک می شوند. شاید از خواندن این خبر متعجب شده باشید، اما حقیقت این است که ویژگی های امنیتی اپل که آیفون ها و مک ها را برای سارقان بی ارزش می نماید ، مانع کوشش های رایج برای بازیافت سخت افزارهای قدیمی می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 636

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تبدیل گوشی های آیفون به زباله های الکترونیک تا چراغ هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تبدیل گوشی های آیفون به زباله های الکترونیک تا چراغ هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید