مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

به گزارش مجله پیامک، از سال 2016، Hills در Governors Island بود اما صدای موزیک از آن شنیده نمیشود. به جای آن، صدای پارکبان ها را میتوانید بشنوید و صدای دوچرخه هایشان که تا دو مایلی این تفرجگاه، تنها وسیله نقلیه آنهاست، و همین طور صدای فریادهای خوشحالی مردم در حالی که از یکی از عظیم ترین سرسره ها سر میخورند و بازدیدکنندگانی که بهترین چشم انداز نیویورک و منهتن را تماشا میکنند. در حالی که بسیاری از فضای سبز آن دست خوش تغییرات شده است، اما ویژگی های اصلی آن مانند Hammock Grove و Picnic Point همچنان به قوت خود باقی هستند. همچنین این پارک دارای یک منطقه به نام Adventures است که افراد میتوانند تفریحاتی مانند زیپ لاین، صخره نوردی و فضای تو در تویی مانند maze را تجربه کنند.

مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

یک روز کامل را در دومین پارک شهر بگذرانید تا با یک دنیا مواجه شوید. ماندگارترین نماد آن Unisphere ، یک ماموت فولادین است که برای نمایشگاه جهانی در سال 1964 ساخته شد.همچنین استادیوم Arthur Ashe و Citi Field در New York Hall of Science رتبه یک فرهنگ و ورزش را دارا هستند. زمین های سبز هموار شامل یک باغ وحش ، یک دریاچه قایق سواری ، یک پارک مخصوص اسکیت ، یک فضای مناسب باربیکیو ، زمین بازی و یک مرکز آبزیان و هاکی 66 میلیون دلاری است.

درست در پشت کتابخانه عمومی نیویورک پارک Bryant واقع شده است، یک اقامتگاه خوب که دارای برنامه های سرگرم کننده رایگان در طول تابستان است، برنامه هایی شامل پخش فیلم در فضای باز. در فصل زمستان میتوانید در دهکده زمستانی بانک آمریکا به دنبال یک پیست اسکیت روی یخ و فروشگاه های پاپ آپ باشید. از امکانات دیگر این پارک داشتن اینترنت وایرلس رایگان است که این امکان محوطه را به یک فضای عالی برای شما تبدیل میکند که کار کنید و در آفتاب دلپذیر غرق شوید.

منبع مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1924

به "مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید