معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری دامغان در شبکه مستند و پرس تی وی

به گزارش مجله پیامک، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان گفت: جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان در برنامه مستند ایران شبکه مستند و پرس تی وی معرفی می شوند.

معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری دامغان در شبکه مستند و پرس تی وی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مهدی قاسمی روز شنبه 25 مردادماه 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: تصویربرداری از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان اجرا شده و برنامه های تولیدی به زودی از این شبکه ها پخش می شوند.

او با بیان این که تبلیغ و معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری از اولویت های اداره کل استان و شهرستان دامغان است، اضافه نمود: تهیه مستند شبکه پرس تی وی از دامغان، اقدامی ارزنده است و در معرفی پیشینه تاریخی، آداب و رسوم و فرهنگ و تمدن منطقه در راستای توسعه پایدار گردشگری مؤثر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان اضافه نمود: شهر دامغان یا صد دروازه با قدمت 7هزار ساله یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و عوامل شبکه پرس تی وی، در مدت پنج روز از آثار شاخصی از جمله مسجد تاریخانه، تپه حصار، مسجد جامع، مجموعه چشمه علی، دریاچه نمک و کویر حاج علی قلی، مجموعه امام زاده جعفر، پیر علمدار، عمارت لطفی و ... تصویربرداری کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1168

به "معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری دامغان در شبکه مستند و پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری دامغان در شبکه مستند و پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید