مسعود ریگی: 25 هفته برای گل زدن انتظار کشیدم، کمترین حق ما دریافت سهمیه لیگ قهرمانان است

به گزارش مجله پیامک، مسعود ریگی، هافبک تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد که کمترین حق آنها در این فصل، رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

مسعود ریگی: 25 هفته برای گل زدن انتظار کشیدم، کمترین حق ما دریافت سهمیه لیگ قهرمانان است

مسعود ریگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: آغاز بازی برای ما پیچیده و سخت بود، چون حریف مان فقط دفاع می کرد. ما ارسال از کناره ها را در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه با ضربه سر من گل اول را زدیم تا راه برای گل های بعدی باز گردد. ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتیم و کاملاً مستحق برد بودیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده درباره اولین گلی که در این فصل به ثمر رساند، توضیح داد: این اولین گل من بود و برای زدن آن 25 هفته انتظار کشیدم. البته در این فصل حدود 10 موقعیت گل داشتم که متأسفانه به دلایل مختلف هدر رفت، ولی خوشبختانه در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند در این فصل به سهمیه لیگ قهرمانان یا قهرمانی برسد، اعلام کرد: ما باید بازی به بازی جلو برویم. بازی بعدی مان با نساجی بسیار سخت است. تیم هایی که بالای سر ما قرار دارند نتوانستند نساجی را در زمین این تیم شکست دهند که این نشان می دهد کارمان چقدر سخت است.

ریگی در خاتمه گفت: بازی مقابل نساجی برای ما مهم است و باید در آن پیروز شویم. در هفته های بعد هم با استقلال و سپاهان در زمین خودمان بازی داریم که شکست دادن آنها از نان شب هم برای ما واجب تر است. کمترین حق ما در این فصل رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و البته نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 201

به "مسعود ریگی: 25 هفته برای گل زدن انتظار کشیدم، کمترین حق ما دریافت سهمیه لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود ریگی: 25 هفته برای گل زدن انتظار کشیدم، کمترین حق ما دریافت سهمیه لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید