مریوان پیشانی تجارت ایران

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/کردستان مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: باتوجه به برخورداری استان کردستان از ظرفیت مرز باشماق و سیرانبند در توسعه بخش کشاورزی، با صادرات محورکردن محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مریوان پیشانی تجارت ایران

پیمان اسکندری در ملاقات با مدیران سازمان تعاون روستایی و مسئولین اتحادیه های تعاونی فراوری، دامداران و زنبورداران و اتحادیه تعاونی روستایی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: نقش تشکل های بخش کشاورزی در تامین غذا از مزرعه تا سفره بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی مطرح کرد: تشکل های کشاورزی می توانند با تعامل و همکاری با سازمان تعاون روستایی با قدرت فعالیت های خود را منسجم کرده و اقدامات ارزندهای را اجرا کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان اضافه نمود: تعاون روستایی با همکاری تشکل های بخش کشاورزی می توانند در راستای، تنظیم بازار، فراوری، تامین غذا، تامین کود و ارتقای کشاورزی قراردادی همچنین کشت های فرا سرزمینی برنامه مهندسی شده ای را اجرایی نماید.

اسکندری تاکید نمود: یکی از مهم ترین اقدامات انجام برنامه های منسجم بازرگانی کشاورزی و از توجیه مالی بالایی برخوردار بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 901

به "مریوان پیشانی تجارت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریوان پیشانی تجارت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید