فعالیت 24 ساعته مرز خسروی برای بازگشت زوار

به گزارش مجله پیامک، رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی از فعالیت 24 ساعته در این مرز، جهت ورود زوار اربعین اطلاع داد.

فعالیت 24 ساعته مرز خسروی برای بازگشت زوار

جعفر همتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار، گفت: در حال حاضر خروج زوار از کشور در تمامی مرزهای کشور به حداقل خود رسیده و کم کم شاهد آغاز موج بازگشت زوار هستیم.

وی اضافه نمود: تا به امروز بیش از 140 هزار نفر از مرز خسروی به عتبات عالیات مشرف شده اند و به تدریج شاهد کاهش حجم خروج زوار از این مرز هستیم.

رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی با اشاره به شلوغی گیت های ورودی کشور، گفت: روز گذشته هشت هزار نفر به وسیله مرز خسروی به کشور وارد شدند و روز به روز بر تعداد آنها اضافه نموده می گردد.

همتی توضیح داد: فعالیت مرز خسروی جهت ورود زوار به کشور 24 ساعته بوده و مسئله ای در این زمینه نداریم.

به گفته رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی، زواری که از دیگر مرزهای کشور خارج شده اند نیز می توانند به وسیله مرز خسروی به کشور ورود نمایند و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

همتی گفت: در حال حاضر 110 دستگاه اتوبوس بین شهری کار جابجایی زوار از مرز خسروی به سمت قصرشیرین را انجام می دهند و در بحث جابجایی زوار از قصرشیرین به سمت کرمانشاه و دیگر استانها نیز اتوبوس های بین شهری به تعداد کافی وجود دارد.

وی اضافه نمود: ظرفیت اسکان برای 10 تا 15 هزار نفر در مرز فراهم است، اما بطور معمول زوار در جهت بازگشت بدون معطلی و اسکان به راه خود برای برگشت به شهرهایشان ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 503

به "فعالیت 24 ساعته مرز خسروی برای بازگشت زوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 24 ساعته مرز خسروی برای بازگشت زوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید