طالبان: تغییرات دستگاه دیپلماتیک ما تعهد به آرمان جهاد و نظام اسلامی است

به گزارش مجله پیامک، طالبان گفت که تغییرات در تیم مذاکره کننده این گروه نشان دهنده پیروزی و تعهد به آرمان جهاد و برپایی نظام اسلامی در افغانستان است.

طالبان: تغییرات دستگاه دیپلماتیک ما تعهد به آرمان جهاد و نظام اسلامی است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، طالبان با انتشار مطلبی در وبسایت رسمی این گروه درباره تغییرات تازه در ترکیب تیم مذاکره کننده خویش نوشت که ملا عبدالغنی برادر معاون سیاسی رهبر طالبان در رأس تیم و دستگاه دیپلماتیک این گروه قرار گرفته است.

در ادامه این مطلب آمده که تغییرات تازه در ترکیب تیم مذاکره کننده طالبان نشان دهنده این است که این گروه با کمال جدیت برای مذاکرات آمادگی گرفته و برای این مرحله اهمیت زیادی قائل است.

مطلب می افزاید: آمادگی و تقویت تیم سیاسی طالبان برای مذاکرات آینده حاوی این پیغام است که رهبری طالبان با استفاده از مذاکرات، تعهد قوی به آرمان های جهادی و حاکمیت نظام اسلامی دارد.

طالبان همچنین تاکید نمود که این تغییرات نه براساس سلیقه شخصی و منافع مادی بلکه برای مصالح و منافع عالی جهاد و نظام اجرا شده است.

در ادامه این مطلب نیز آمده که برخورد جدی طالبان با فرایند مذاکرات، باعث می گردد که همچون مرحله قبلی، طالبان در مرحله آینده مذاکرات نیز اهداف عمده خود را به دست بیاورد.

کارشناسان می گویند که تیم طالبان برخلاف تیم دولت از انسجام و یکپارچگی خوبی برخوردار است و این گروه برای احیای مجدد امارت اسلامی کوشش می نماید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1206

به "طالبان: تغییرات دستگاه دیپلماتیک ما تعهد به آرمان جهاد و نظام اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان: تغییرات دستگاه دیپلماتیک ما تعهد به آرمان جهاد و نظام اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید