سماک: بازیکنان قدرتمندی مانند آزمون باید بازی و تیم را تقویت نمایند

به گزارش مجله پیامک، سرمربی زنیت پترزبورگ از بازی دادن به سردار آزمون در بازی هفته یازدهم لیگ برتر روسیه پیش از بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد.

سماک: بازیکنان قدرتمندی مانند آزمون باید بازی و تیم را تقویت نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت روسیه، سرگئی سماک در نشست خبری پس از بازی با لوکوموتیو مسکو در واکنش به این پرسش که آیا این بازی به منزله آماده سازی بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بود و بعضی از بازیکنان اصلی باید استراحت می کردند، گفت: نه، این طور نیست. ما مهیای بازی با لوکوموتیو مسکو شدیم و اکنون خودمان را برای بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بنفیکای پرتغال آماده می کنیم. ما به آزمون و دریوسی فرصت بازی دادیم. آنها باید با داشتن فرصت بازی به فرم اصلی خود بازگردند. در واقع این بازیکنان قدرتمند باید وارد میدان شوند و تیم را تقویت نمایند.

سرمربی زنیت همچنین درباره از دست رفتن صدرنشینی لیگ برتر روسیه با شکست یک بر صفر برابر لوکوموتیو مسکو و تاثیر آن روی بازیکنانش گفت: فشاری روی ما ایجاد نخواهد کرد. فصل، طولانی و سخت است، البته که یک بازی نمی تواند مشخص نماینده قهرمان باشد اما همواره می خواهیم پیروز باشیم. تیم های بزرگی در راستا قهرمانی هستند و لیگ برتر روسیه جذاب است. تیم ها آماده هستند و هیچ حریفی آسان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 442

به "سماک: بازیکنان قدرتمندی مانند آزمون باید بازی و تیم را تقویت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سماک: بازیکنان قدرتمندی مانند آزمون باید بازی و تیم را تقویت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید