سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید

به گزارش مجله پیامک، سایجیک (Sygic ) نام اپلیکیشنی است که کاربران به وسیله آن می توانند به سادگی در شهر های مختلف دنیا و بعلاوه شهر های بزرگ ایران مسیرشان را پیدا نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن آشنا شویم.

سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید

جهتیابی در حین سفر یا در شهر های بزرگ موضوعی مهم است که باعث می گردد کمتر در خیابان های شلوغ سر در گم شویم. یافتن جهت صحیح در کاهش مصرف سوخت و آرامش افراد نیز تاثیر گذار است. اپلیکیشن های بسیاری زیادی برای جهت یابی وجود دارند که هر یک قابلیت های خاص خودشان را دارند. تا به امروز در سری مقالات سفر اپ خبرنگاران به چند مورد از اپلیکیشن های جهتیاب اشاره نموده ایم که در این بین می توان به گوگل مپ اشاره نمود. اما در این مقاله سعی داریم تا اپلیکیشن محبوب دیگری را در این خصوص با نام سایجیک (Sygic ) معرفی کنیم.

سایجیک نام اپلیکیشنی بین المللی است که به وسیله افراد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این نقشه از شهر های بزرگ ایران نیز با دقت مناسبی پشتیبانی می نماید و یکی از قابلیت های اصلی آن امکان استفاده به صورت آفلاین است. ویژگی جهتیابی صوتی نیز یکی دیگر از قابلیت های این سرویس به شمار میرود. بعلاوه این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید که به وسیله آن می توانید بدون نگاه کردن به گوشی، جهتتان را به وسیله پیغام های صوتی بیابید. به وسیله لینک های زیر می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه هایتان دانلود کنید. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که تنها می توانید 7 روز از این اپلیکیشن به صورت رایگان بهره ببرید. سایجیک دارای ویژگی های گوناگونی است که از این جمله می توان به قابلیت head-up display اشاره نمود. بعد از این 7 روز مجبور به پرداخت هزینه اشتراک خواهید بود. البته گفتنی است که نسخه غیرقانونی (کرک شده) این اپلیکیشن نیز در سایت های مختلف فارسی وجود دارد که می توانید به رایگان دانلودشان کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1948

به "سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Sygic به صورت آفلاین مسیریابی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید