سرمایه گذاران خارجی از رودخانه بشار یاسوج بازدید می نمایند

به گزارش مجله پیامک، معاون بهره برداری و حفاظت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان یک سرمایه گذار کره ای برای بازدید از رودخانه بشار یاسوج و منابع آب به استان سفر می نمایند.

سرمایه گذاران خارجی از رودخانه بشار یاسوج بازدید می نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شیب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، رسول فرهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای ساماندهی رودخانه بشار و اجرای طرح جامع این رودخانه به دنبال سرمایه گذار بودیم، گفت: برای جذب سرمایه گذار نیازمند تعامل و همراهی دستگاه های ذی ربط استانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت کره ای daelim برای احیا و بازسازی کمی و کیفی رودخانه بشار اعلام آمادگی نموده است، اضافه نمود: مسئولان شرکت keiti و daelim هفته جاری در سفر به استان از منابع آب رودخانه بشار در شهرستان های بویراحمد و دنا بازدید می نمایند.

معاون بهره برداری و حفاظت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جذب سرمایه گذار در استان نیازمند همکاری همه دستگاه ها به ویژه محیط زیست و شهرداری یاسوج هستیم.

فرهادی با بیان اینکه کشور کره جنوبی تجربه احیا و بازسازی رودخانه هانگ در پایتخت کره جنوبی یعنی سئول را دارد، ابراز کرد: بازدید این هیئت سرمایه گذار می تواند شروعی برای همکاری های مالی دو طرف در بخش های مختلف از جمله گردشگری و صنعت در استان باشد.

وی بیان نمود: ساماندهی رودخانه بشار یکی از مسائلی است که همیشه مورد تاکید همه مسئولان استانی بوده و طرح جامع ساماندهی آن به تصویب رسیده و به عنوان پایلوت کشوری قرار است به اجرا برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 757

به "سرمایه گذاران خارجی از رودخانه بشار یاسوج بازدید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران خارجی از رودخانه بشار یاسوج بازدید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید