زیدان: لالیگا لیگ سختی است و همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- زین الدین زیدان در پایان دیدار با الچه به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت.

زیدان: لالیگا لیگ سختی است و همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید نتوانست در دیدار خارج از خانه هفته 16 لالیگا مقابل الچه تیمش را به پیروزی دیگری برساند و در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در حالیکه با این تساوی احتمال افزایش اختلاف در صدر جدول به 8 امتیاز هم وجود دارد، زیدان گفت:

حس خوبی ندارم چون فرصت تمام کردن کار را داشتیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کردیم تا به گل دوم برسیم، که باعث می شد با خیال آسوده تری به بازی ادامه دهیم، اما وقتی آنها به گل تساوی دست یافتند، همه چیز برای ما کمی سخت تر شد. آنها عقب نشستند و ما در نیمه دوم به مشکل خوردیم. فوتبال همین است و باید به کار خود ادامه دهیم. اگر به عملکرد تیم در نیمه اول نگاه کنید، 2 امتیاز از دست رفته را می بینید، اما باید سخت تلاش کنیم.

اتلتیکو مادرید لغزشی نداشته اما همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد. لالیگا لیگ بسیار سختی است. قبل از این بازی چند عملکرد بسیار خوب داشتیم و حالا اینجا دو امتیاز از دست دادیم، اما باید به کار خود ادامه دهیم چون فصل بسیار طولانی است و راه درازی در پیش داریم.

در این بازی چه چیزی کم بود؟

گل دوم. در نیمه اول شانس به ثمر رساندن گل دوم را داشتیم اما پیروز به انجام این کار نشدیم. سپس آنها به گل رسیدند و به شدت دفاع کردند. من از عملکرد مارسلو و آسنسیو راضی هستم. در کل از عملکرد همه بازیکنان و حتی آنهایی که کمتر بازی کرده اند راضی ام.

ادن هازارد و مارتین اودگارد

سه تعویض انجام دادیم و مارتین جزو آنها نبود، اما هیچ مسئله ای ندارد. هازارد امشب برگشت اما به زمان بیشتری نیاز دارد، و باید دقایق بیشتری بازی کند. باید قدم به قدم پیش برویم. ما بد نبودیم و به همین خاطر تعویض ها دیر انجام شدند. با انجام تعویض ها چیزی به تیم اضافه نکردیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1424

به "زیدان: لالیگا لیگ سختی است و همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: لالیگا لیگ سختی است و همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید