رونمایی از دنیای جکلین ویلسون در شهر کتاب ها

به گزارش مجله پیامک، دوشنبه 28 بهمن ساعت 17، رونمایی کتاب دنیای جکلین ویلسون با ترجمه نگار خلیل عراقی و تصویرگری نیک شروت در شهر کتاب الف برگزار می گردد.

رونمایی از دنیای جکلین ویلسون در شهر کتاب ها

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در این برنامه دیگر مترجمان آثار این نویسنده صاحب نام بریتانیایی نیز حضور خواهند داشت.

پروین جلوه نژاد، نسرین وکیلی، فریده خرمی، نسرین یوسفی، نگار خلیل عراقی، شیما کاشی، سپیده شهیدی، راحله پورآذر و ناهید رشید از مترجمان آثار این نویسنده در این مراسم از آثار ویلسون، ویژگی ها و نکات جالب هر کتاب خواهند گفت.

در بخش دیگربرنامه تعدادی از بچه ها آثار خود را با الهام از کتاب های این نویسنده خواهند خواند.

دنیای جکلین ویلسون به تازگی توسط انتشارات ماهک منتشر شده است. در این اثر نویسنده تمام شخصیت های دیگر آثار خود را گردآوری نموده و ماجراهای آن ها را بر اساس طبقه بندی خاص موضوعی ارائه نموده است. نویسنده در این کتاب مخاطب را مثل دیگر آثار خود به گونه ای درگیر ماجراها و اتفاقاتی می نماید که شاید تلخ و سخت باشد اما گذر از آن ممکن است.

جکلین ویلسون در سال 2014 نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن و پیش ارآن برنده جایزه گاردین در سال 2000 و جایزه کتاب انگلستان در سال های 2000و 2003 بوده است.

جایزه گاردین، موسسه فعالان هنر برای بچه ها، به فعالان حوزه هنر اهدا می گردد. در بیانه این مراسم در خصوص داستان های ویلسون آمده: داستان های ویلسون شادی بخش است اما سهل و آسان نیستند، بلکه اغلب موضوع های پیچیده با لحنی صادقانه و بیانی گرم مسائل را با خواننده در میان می گذارد.

این مراسم در شهر کتاب الف، واقع در تهران، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، نبش کوچه سوم برگزار می گردد. شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 769

به "رونمایی از دنیای جکلین ویلسون در شهر کتاب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دنیای جکلین ویلسون در شهر کتاب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید