روایت نماینده الفتح از هزینه هنگفت آمریکا و کشورهای عربی برای انحراف اعتراضات در عراق

به گزارش مجله پیامک، فارس نوشت: محمد البلداوی نماینده ائتلاف الفتح عراق از نقش ایالات متحده آمریکا، امارات و شمار دیگری از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای منحرف کردن جهت اعتراضات عراق پرده برداشت.

روایت نماینده الفتح از هزینه هنگفت آمریکا و کشورهای عربی برای انحراف اعتراضات در عراق

البلداوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که این کشورها شمار زیادی از مراکز و شخصیت های اهل رسانه را خریده اند تا به وسیله ترویج خشونت و تبلیغ مسئله سرنگونی دولت، جهت اعتراضات را منحرف نمایند.

وی بر این باور است که این نهادها در حال حاضر در کوشش هستند که تصویری متفاوت از مطالبات تظاهرات نمایندگان ارائه دهند و عراق را وارد یک فتنه داخلی نمایند.

این نماینده عراقی خاطر نشان کرد، به وسیله حواله های بانکی از امارات، کویت و آمریکا، مبالغ اقتصادی زیادی وارد عراق شده تا از بعضی از شخصیت های وابسته به این کشورها و افراد نفوذی در میان معترضان حمایت نمایند.

البلداوی همچنین اطلاع داد که آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در پسِ عملیات های قتل و ربایش شماری از معترضان قرار دارند تا از این طریق، دولت را متهم نمایند و میزان تنش را افزایش دهند.

ائتلاف الفتح اخیرا از حواله های بانکی و کالاهای آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای حمایت از افراد مشکوکی اطلاع داد که قصد دارند جهت اعتراضات مسالمت آمیز را منحرف نموده و آن را به خشونت و درگیری مسلحانه بدل نمایند.

بعضی از منابع اقتصادی نیز اطلاع دادند که بیش از هفت هزار حواله بانکی از آمریکا، چهار هزار حواله بانکی از کویت و هشت هزار حواله بانکی از امارات و عربستان، برای حمایت از شخصیت های مشکوک وارد عراق شده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 607

به "روایت نماینده الفتح از هزینه هنگفت آمریکا و کشورهای عربی برای انحراف اعتراضات در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نماینده الفتح از هزینه هنگفت آمریکا و کشورهای عربی برای انحراف اعتراضات در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید