رضا جاودانی و علی میرصادقی به رخ به رخ می فرایند

به گزارش مجله پیامک، تهران (پانا) - برنامه گفت وگومحور رخ به رخ که از این هفته پنجشنبه ها و جمعه ها در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار گرفته است طی این دو روز به ترتیب میزبان رضا جاودانی و علی میرصادقی خواهد بود.

رضا جاودانی و علی میرصادقی به رخ به رخ می فرایند

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ رخ به رخ پنجشنبه 28 بهمن در مواجهه با رضا جاودانی؛ مجری برنامه های ورزشی و کارشناس فوتبال از زوایه ای نو با این چهره آشنای تلویزیونی به گفت وگو می پردازد.

از جمله برنامه هایی که جاودانی اجرای آن ها را برعهده داشته می توان به گزارش ورزشی (به همراه حسین اسدی)، یک جهان یک جام، مردان آهنین، آن سوی نیمکت، بیست چهارده (به همراه عادل فردوسی پور و محمدحسین میثاقی) و سه پاس اشاره کرد.

روز جمعه 29 بهمن نیز علی میرصادقی روانشناس، مشاور و نویسنده در استودیوی رخ به رخ مقابل امیرعلی دانایی می نشیند و به نکاتی روانکاوانه درباره تغییر و تحول، نقش نگاه مثبت به زندگی و عوامل داشتن یک روان آرام اشاره می کند.

در رخ به رخ که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است که هر یک بنا بر ویژگی های منحصر به فردِ مهمان حال و هوایی ویژه پیدا می کند.

رخ به رخ برنامه ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که پنجشنبه و جمعه ها بعد از بخش خبری حوالی ساعت 23:00 و 23:30 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2017

به "رضا جاودانی و علی میرصادقی به رخ به رخ می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا جاودانی و علی میرصادقی به رخ به رخ می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید