راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان، معلولین و نابینایان

به گزارش مجله پیامک، نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان، معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را شروع نموده و 50 ون به ظرفیت آن اضافه شده است.

راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان، معلولین و نابینایان

پرویز سروری، با گرامیداشت روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، اضافه نمود: در روز های گذشته تعداد 200 دستگاه اتوبوس و 2000 دستگاه تاکسی به ظرفیت ناوگان عمومی تهران اضافه نموده شده که توجه خاصی شده است تا اتوبوس هایی که دریافت می کنیم مجهز به ظرفیت های مناسب برای استفاده معلولان و جانبازان و نابینایان باشد.

وی ادامه داد: شهردار تهران در سال گذشته، کلان پروژه مناسب سازی فضای شهر تهران را کلید زده است و یکی از مشاوران خود را برای پیگیری جدی این امر قرار داده است.

رئیس شورای عالی استان ها اعلام نمود: در ماه گذشته بوستان ایرانیان را راه اندازی کردیم که کاملاً برای استفاده نابینایان، جانبازان و معلولین مناسب سازی شده است و این را برای سایر بوستان ها و پارک ها الگوبرداری خواهیم کرد.

سروری توضیح داد: شهر متعلق به همه شهروندان است و نابینایان و معلولان عزیز ما، ذی حق هستند که بتوانند از همه ظرفیت های شهر استفاده نمایند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را آغاز نموده است و 50 ون به ظرفیت آن اضافه شده است که البته کافی نیست، اما آغاز خوبی است و نشان می دهد مدیریت شهری عزم خود را برای مناسب سازی شهر جهت استفاده نابینایان و معلولان جزم نموده است.

سروری از افتتاح مناسب سازی پورتال شهرداری برای استفاده نابینایان به وسیله نرم افزار اطلاع داد و گفت: مناسب سازی معابر سطح شهر تهران نیز با جدیت در حال پیگیری است و در این زمینه منطقه 11 بالاترین درصد اجرایی کردن این موضوع را دارد.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2155

به "راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان، معلولین و نابینایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان، معلولین و نابینایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید