در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران؛ مستند آناهید محصول شبکه جهانی الکوثر همچنان امیدوار

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- مستند آناهید محصول شبکه جهانی الکوثر در پنجمین روز برگزاری جشنواره مردمی سینما حقیقت همچنان امیدوار به کسب عنوان برتر است.

در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران؛ مستند آناهید محصول شبکه جهانی الکوثر همچنان امیدوار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، حمیدرضا علیپور کارگردان این مستند گفت: تا روز پنجم جشنواره ، آناهید جزو 15 آثر برتر شناخته شده است و با توجه به حمایت خوبی که از این مستند توسط مردم و اهالی هنر شده است به نظر می رسد در نظر سنجی های نهایی جزو آثار برتر شناخته گردد.

علیپور ادامه داد: امروز و فردا به عنوان آخرین روز ارسال نظر سنجی ها از سوی برگزارنمایندگان جشنواره در نظر گرفته شده است. از سویی آناهید تنها نماینده و اثر معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیما باقی مانده در جشنواره سینما حقیقت و در رقابت با فیلم سازان دیگری از روایت فتح، سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به شمار می رود، احتمال موفقیت این مستند بسیار زیاد است.

مستند آناهید حاصل کوشش 10 ماهه گروهی تحت سرپرستی حمیدرضا علیپور و داستان زندگی زنی سالخورده و مسیحی به نام آناهید در یکی از روستاهای دور افتاده استان اصفهان است که علی رغم وجود تفاوت های مذهبی در بافت روستای مورد نظر همگی در صلح و آرامش با هم زندگی می نمایند.

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) در حال برگزاری است و مستند آناهید امروز دوشنبه 1 دی بر روی پلتفرم تیوا و فردا بر روی فیلیمو نمایش داده می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1404

به "در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران؛ مستند آناهید محصول شبکه جهانی الکوثر همچنان امیدوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران؛ مستند آناهید محصول شبکه جهانی الکوثر همچنان امیدوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید