خلیل زاده در مراسم معارفه همدانی: دغدغه اصلی من بازگشت استراماچونی است

به گزارش مجله پیامک، در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال مراسم معارفه سرپرست جدید این تیم نیز برگزار گردید.

خلیل زاده در مراسم معارفه همدانی: دغدغه اصلی من بازگشت استراماچونی است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از ملاقات مقابل ماشین سازی تبریز از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در مجموعه نفت تهرانسر برگزار گردید.

اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال به همراه هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه در محل تمرین حضور یافتند تا مراسم معارفه ستار همدانی، سرپرست جدید تیم استقلال را برگزار نمایند.

خلیل زاده در جمع بازیکنان و در جلسه معارفه ستار همدانی گفت: ابتدا می خواهم از زحمات جواد زرینچه تقدیر و تشکر کنم. زرینچه در مدت زمان حضور خود صادقانه برای باشگاه زحمت کشید و نحوه جدایی اش در شأن نام او نبود. وظیفه باشگاه است که مراسم قدردانی از ایشان را برگزار کند که این اتفاق نیز به زودی رخ خواهد داد. از امروز هم در خدمت ستار همدانی هستیم که برای تمام استقلالی ها چهره ای شناخته شده است.

وی در ادامه درباره شرایط استراماچونی توضیح داد: شبانه روز در حال کوشش هستیم تا مشکل وی حل گردد، اما موانعی در این جهت وجود دارد که با رایزنی رفع نمی گردد. از جمله اینکه طبق درخواست استراماچونی پرداختی باید با نام باشگاه استقلال به حساب او انجام گردد، اما به دلیل تحریم این موضوع ممکن نیست و به دنبال راه چاره دیگری هستیم. می خواهم همه بدانند که بازگشت او دغدغه اصلی بنده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بحث قراردادها و مشکل پرداختی بازیکنان هم اعلام نمود: کوشش می کنم تا روزی که مسئولیت اجرایی باشگاه را بر عهده دارم، از نظر پرداختی بازیکنان در سطح یکسان قرار گیرند. نه علاقه ای به دروغ گفتن دارم و نه نیازی به این کار است و مطمئناً به صورت شفاف اتفاقات پیش خواهد رفت. پیش از این برای پرداخت پاداش بردها به شما وعده داده بودم که این موضوع خیلی سریع عملی شد و حالا نیز اعلام می کنم در صورت موفقیت در دو بازی به جامانده پاداش ویژه ای به شما پرداخت خواهد شد.

فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و علی دشتی به علت مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشتند.

رضا حسن زاده، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در محل تمرین آبی پوشان حضور داشت.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات استقلال - ماشین سازی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 668

به "خلیل زاده در مراسم معارفه همدانی: دغدغه اصلی من بازگشت استراماچونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده در مراسم معارفه همدانی: دغدغه اصلی من بازگشت استراماچونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید