خبرنگاران واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت

به گزارش مجله پیامک، کرج - خبرنگاران - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده برغان شهرستان ساوجبلاغ یک نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

خبرنگاران واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از پلیس البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده برغان حوالی روستای سرهه از توابع شهرستان ساوجبلاغ ، ماموران گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

طی بررسی صحنه حادثه معین شد که یک دستگاه وانت پیکان به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه منحرف و سپس واژگون شده و در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فیض جعفری اضافه کرد: یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه 10 ساله ای است به علت شدت جراحات وارده و وخامت حالش پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با تاکید بر ضرورت خودداری رانندگان وانت بارها از سوار کردن مسافر در پشت وانت، گفت: حادثه همواره در کمین است و هرگونه بی احتیاطی از طرف راننده و یا عامل دیگر موجب تصادف مرگبار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید