خبرنگاران شهباز شریف: تحریم های آمریکا مسائل ملت ایران را مضاعف کرده است

به گزارش مجله پیامک، اسلام آباد - خبرنگاران - رییس حزب مسلم لیگ نواز و برادر نخست وزیر پیشین پاکستان گفت: تحریم های آمریکا مسائل ملت ایران برای مبارزه کرونا را دوچندان کرده و جامعه جهانی باید برای غلبه بر این چالش به یاری جمهوری اسلامی ایران بشتابد.

خبرنگاران شهباز شریف: تحریم های آمریکا مسائل ملت ایران را مضاعف کرده است

شهباز شریف در یک پیام توییتری که بامداد شنبه به وقت محلی در صفحه رسمی وی منتشر شد، گفت که وی نامه ای از سفیر ایران در پاکستان دریافت کرده است که طی آن موانع جدی پیش روی ایران در مبارزه با ویروس کووید-19 تشریح شد.

وی که ریاست دومین حزب سیاسی بزرگ پاکستان را برعهده دارد، افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده که جامعه جهانی منافع بشریت را در درجه اول قرار داده و به ایران برای کاهش چالش مشترک کووید-19 کمک کند.

رهبر اپوزیسیون پاکستان تحریم های آمریکا را موجب تشدید مسائل ملت ایران دانست و گفت: جهان باید بداند تا زمانی که آخرین نفر (بیمار کرونا) درمان نشود هیچ کس، تکرار می کنم هیچ کس در امان نخواهد بود!.

شریف ساعاتی قبل از این پیام نیز در یک پیام توییتری جداگانه با تبریک فرا رسیدن سال جدید شمسی و عید نوروز به ملت ایران، گفت: ما به پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا در ایران ادای احترام می کنیم.

وی گفت: عید امسال در حالی فرا رسید که مردم ایران با مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا روبه رو هستند و ما امیدواریم جمهوری اسلامی از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 19 هزار و 644 نفر در کشور به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده و هزار و 433 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 6 هزار و 745 نفر نیز بهبود یافته اند.

نخست وزیر پاکستان روز جمعه با ظالمانه توصیف کردن تحریم های آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر خواستار لغو فوری این تحریم ها شد.

عمران خان تاکید کرد: من از جامعه جهانی می خواهم تا نقش خود را برای لغو تحریم های ظالمانه بر جمهوری اسلامی ایران ایفا کند زیرا این معضل سبب شده تا صدمه های انسانی ناشی از کرونا در این کشور افزایش یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 876

به "خبرنگاران شهباز شریف: تحریم های آمریکا مسائل ملت ایران را مضاعف کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهباز شریف: تحریم های آمریکا مسائل ملت ایران را مضاعف کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید