خاص ترین سوغاتی های هند در یک نگاه (تور هند)

به گزارش مجله پیامک، خرید سوغاتی از مجذوب کننده ترین بخش های هر سفری است. می توان به جرات گفت که این عادت تمام گردشگران در جهان است که در روزهای آخری تورمسافرتی خود در پی برترین و زیباترین سوغاتی های موجود در آن شهر یا آن کشور می گردند. بعضی از این سوغاتی ها متعلق است به دوستان و آشنایان و بعضی دیگر یادگاری است از سفر. اگر قصد دارید هند را به عنوان مقصد سفر بعدی خود انتخاب کنید، دنبال کردن این مقاله برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

خاص ترین سوغاتی های هند در یک نگاه (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

1) مجسمه گانش

این مجسمه به عنوان یکی از محبوب ترین سوغاتی ها در هند شناخته می گردد به طوری که اغلب گردشگران تورمسافرتی هند یک نمونه از آن را خریداری نموده اند. هندی ها معتقدند گانش خوش یمن است و برای شخصی که آن را به همراه دارد خوش شانسی می آورد شاید به همین دلیل است که در تمام منازل و دفاتر کار هندی ها نمونه ای از آن را می بینیم.

2) چای

می توان گفت کمتر کسی است که در قالب تورمسافرتی به هند سفر نموده باشد و طعم خارق العاده چای هندی را نچشیده باشد. می توانید با اطمینان کامل چای هندی را به عنوان یک سوغاتی خاص تهیه کنید و از کیفیت عالی آن لذت ببرید. در فروشگاه های زنجیره ای سراسر هند چای هایی در بسته بندی های شکیل که جنبه سوغاتی دارند به فروش می رسد. بنابراین نگرانی از بابت بسته بندی برای شما باقی نخواهد ماند.

3) جاعودی

یکی از معروف ترین سوغات های هند عود است و به همین دلیل جاعودی. جاعودی های چوبی هند با طرح های متنوع جزو محبوب ترین سوغاتی ها در این کشور محسوب می شوند که با قیمت مناسب در دسترس گردشگران تورمسافرتی قرار گرفته اند.

4) جواهرات و بدلی جات

این امکان در اختیار شما قرار گرفته است که با هر بودجه ای بتوانید در هند به خرید جواهر و بدلی جات منحصر به فرد و خوش نقش بروید. به طور حتم خرید یک جفت گوشواره سنتی می تواند لبخند را به لبهای دوستتان بیاورد و سوغاتی فوق العاده از سفر شما به هندوستان باشد.

5) ادویه

چاشنی های هندی معروفیتی جهانی دارند بنابراین لازم به شرح بیشتر نیست. تنها این نکته را در نظر داشته باشید که نظیر ادویه هایی که در ادویه فروشی های هند در اختیارتان قرار گرفته را در هیچ کجای جهان پیدا نخواهید کرد. می توانید با اختصاص هزینه ای ناچیز یک جعبه ادویه مرغوب و فوق العاده هندی را به عنوان سوغات سفر بخرید و دوستان و خانواده تان را به وجد بیاورید.

6) کتاب آشپزی هندی

یکی دیگر از خارق العاده ترین سوغاتی های هندوستان کتاب آشپزی هندی است. محبوبیت غذاهای هندی در جهان زبانزد است طعم بی نظیر این غذاها غیر قابل وصف است. می توانید با خرید یک کتاب آشپزی هدیه ای ارزشمند به عزیزانتان بدهید شاید با این کار دیگر نیازی نباشد برای چشیدن طعم غذاهای هندی به رستوران بروید از جهت دیگر این کادو می تواند برترین سوغات از تورمسافرتی شما به هندوستان باشد.

7) پارچه های هندی

این پارچه ها صنایع دستی های ارزشمندی هستند. با طرح های مجذوب کننده و رنگ بندی های متنوع به خانه شما جان می بخشند . از فرش و قالیچه گرفته تا رومیزی و پارچه های تزئینی دامنه انتخابی گسترده در اختیار شما است می توانید بنا بر تمایل با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آنها را به عنوان سوغات تورمسافرتی

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2189

به "خاص ترین سوغاتی های هند در یک نگاه (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین سوغاتی های هند در یک نگاه (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید