سفر به آمریکا: خارج از رده بودن فرودگاه های آمریکا

به گزارش مجله پیامک، فرودگاه های آمریکا منطبق با قرن بیست و یکم نیستند. درحالی که شمار مسافران هوایی در آمریکا رو به رجحان نهاده است، اما فرودگاه های آمریکا هیچگونه تغییر نکرده اند، فرودگاه های این کشور باید پذیرای جابجایی 750 میلیون نفر مسافر باشند.

سفر به آمریکا: خارج از رده بودن فرودگاه های آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فرودگاه لاگوردیا نیویورک و لس آنجلس از فرودگاه هایی هستند که پایانه های منسوخ دارند و نسبت به گذشته یکی از بدترین فرودگاه ها در آمریکا به شمار می فرایند. در بعضی از فرودگاه های آمریکا با سیستم های قدیمی دهه پنجاه و شصت میلادی، مشخصات پروازها بر روی رَک پروازی به صورت دستی نوشته می گردد و از سیستم های پیشرفته الکترونیکی خبری نیست.

این درحالی است که فرودگاه سئول در کره جنوبی یکی از به روزترین و پیشرفته ترین فرودگاه های دنیا به شمار می رود. مسئولان هواپیمایی آمریکا از نبود هواپیماهای جدید همچون ایرباس A380 برای جابجایی مسافر در آمریکا خبر دادند که پول لازم برای خرید آن ها وجود ندارد. در انتهای این گزارش آمده که حداقل 75 میلیارد دلار طی پنج سال برای به روز کردن فرودگاه های آمریکا ضروری است تا قادر باشند با دیگر فرودگاه های دنیا به رقابت بپردازند. در آمریکا در مجموع 19 هزار و 299 فرودگاه وجود دارد. سه فرودگاه لاگوردیا، جان اف. کندی و نیوآرک (Newark) واقع در نیویورک، در سال 2015 میلادی در مجموع 129 میلیون 700 هزار مسافر را جابجا کردند.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1402

به "سفر به آمریکا: خارج از رده بودن فرودگاه های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: خارج از رده بودن فرودگاه های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید