جدیدترین پذیرش آلبرتا با دعوت از 352 متقاضی برگزار گردید

به گزارش مجله پیامک، استان آلبرتای کانادا جزییات پذیرش شانزدهم فوریه خود را منتشر نموده است. برنامه مهاجرت استانی آلبرتا به وسیله Alberta Express Entry stream مجموعا 159 دعوتنامه صادر نموده است. متقاضیان دعوت شده می بایست در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS حداقل 352 امتیاز می داشتند. تمام متقاضان در سیستم اکسپرس انتری پروفایل داشتند. دریافت نمایندگان دعوتنامه یا اعلانیه تمایل - NOI - اکنون می توانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف آلبرتا ارائه نمایند. اگر برنامه مهاجرت استانی آلبرتا درخواست آنها را تایید کند در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال 600 امتیاز دیگر نصیبشان خواهد شد.

جدیدترین پذیرش آلبرتا با دعوت از 352 متقاضی برگزار گردید

این امتیازهای اضافی ضمانتی است برای دعوت شدن جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا در دور بعدی صدور دعوتنامه ها. لازم به ذکر است از 18 مارس یعنی از زمان اعمال محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع کرونا پذیرش های اکسپرس انتری عموما مختص برنامه مهاجرت استانی بوده اند.

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

در حال حاضر آلبرتا تنها متقاضیانی را در نظر دارد که ساکن و شاغل در آلبرتا هستند. معمولا برای دریافت دعوتنامه به وسیله جهت مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نیست. آلبرتا در برابر آندسته از متقاضیان PNP که نمی توانند به خاطر اختلالات ناشی از کرونا مدارک خود را کامل ارائه نمایند انعطاف پذیری بیشتری دارد.

از اول نوامبر 2020 دولت فدرال تعداد مشاغلی را که واجد شرایط تقاضا برای LMIA در آلبرتا نیستند افزایش داده است. اما متقاضیانی که در اول نوامبر 2020 یا پس از آن دعوتنامه دریافت کردند حتی اگر در شغلی کار می نمایند که دولت فدرال به آن برای LMIA رسیدگی نمی نماید ممکن است به وسیله جهت مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا انتخاب شوند.

آلبرتا در سال 2020 اجازه داشت تا سقف 6,250 دعوتنامه صادر کند. اما به خاطر کرونا این سهمیه را به 4000 رساند. همه این 4000 دعوتنامه را هم تا ژوئن 2020 صادر نمود. برای همین است که در نیمه دوم سال 2020 دعوتنامه صادر نکرد. تعداد سهمیه آلبرتا برای صدور دعوتنامه در سال 2021 هنوز اعلام نشده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1947

به "جدیدترین پذیرش آلبرتا با دعوت از 352 متقاضی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش آلبرتا با دعوت از 352 متقاضی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید