جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم، افتخار می کنم به رکورد شمسایی رسیدم

به گزارش مجله پیامک، آقای گل لیگ برتر فوتسال کیفیت لیگ ایران را بالا دانست و گفت: به خاطر بازی در لیگ ایران ضرر اقتصادی زیادی کردم اما اصلا پشیمان نیستم.

جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم، افتخار می کنم به رکورد شمسایی رسیدم

مهدی جاوید، آقای گل لیگ برتر فوتسال که همراه با تیم مس سونگون قهرمان این رقابت ها هم شد در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: این فصل هم مثل فصل گذشته دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با سایر مدعیان فاصله داشتند و هر چند تیم هایی مثل فرش آرای مشهد یا سن ایچ ساوه سعی کردند خودشان را به این دو تیم نزدیک نمایند اما پیش بینی ها درست بود و این دو تیم به فینال رسیدند و در دو بازی فینال این تیم مس بود که کم اشتباه تر ظاهر شد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

او که سال قبل در تیم گیتی پسند توپ می زد و در فینال به مس باخت در خصوص تفاوت فصل گذشته و این فصل اعلام کرد: در فصل قبل گیتی پسند تمامی رکوردها را از آن خود نموده بود و فاصله امتیازی زیادی با مس هم داشت اما در پنج شش دقیقه انتهای بازی در اصفهان اتفاقاتی افتاد که گیتی پسند بازی برده را باخت و نتوانست قهرمان گردد. سال جاری اما تمام رکوردها به مس رسید و توانست قهرمانی را هم از آن خود کند.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در خصوص کسب این عنوان برای چهارمین فصل پیاپی و رسیدن به رکورد وحید شمسایی گفت: اتفاق خوبی است که در کنار قهرمانی توانستم آقای گلی را هم کسب کنم. یک بار دیگر هم طعم این اتفاق را در گیتی پسند چشیده بودم. وحید شمسایی از عظیم ترین بازیکنان تاریخ فوتسال ما و الگوی بسیاری از بازیکنان است و افتخار عظیمی است که به رکورد شمسایی رسیدم. زمانی که در تاسیسات دریایی شاگرد ایشان بودم مشوق من در آقای گلی بودند و همان فصل هم آقای گل شدم.

جاوید در خصوص اتفاقات حاشیه ای بازی فینال لیگ برتر فوتسال توضیح داد: کسانی که این اتفاقات را از نزدیک دیدند می توانند نظر بدهند. من در رختکن بودم و متوجه درگیری ها نشدم اما دیدم که نیروی انتظامی در حال مداخله است ولی اصل ماجرا را نمی دانم.

این بازیکن در خصوص حذف پلی آف از فصل آینده لیگ برتر فوتسال تاکید نمود: پلی آف خوبی هایی داشت اما مسوولان در دو سال برگزاری آن نتوانستند عدالت را رعایت نمایند و به نظرم در حق تیم صدرنشین در هر دو دوره اجحاف شد. فصل قبل هیچ پوئنی برای گیتی پسند در نظر نگرفتند و بازی برگشت را باخت و قهرمان نشد و این فصل هم مس سونگون شرایط ویژه ای نداشت و حتی تا آستانه شکست هم پیش رفتیم. در همه جای جهان برای تیم صدرنشین امتیازات ویژه ای قائلند اما این سبک فینال را از خودشان اختراع کردند. پلی آف برای میانه جدولی ها هم خوب بود و حرف و حدیث هایی که در خصوص تبانی می شد را هم شاهد نبودیم. روی هم رفته فکر می کنم مسوولان نتوانستند به خوبی پلی آف را اجرا نمایند و برداشتن آن در مجموع اتفاق خوبی است.

وی که در برهه ای با آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال به مشکل خورده بود درباره نقدهای که از او داشت گفت: نقدها من شخصی نبود و بهتر بود که ایشان می پذیرفت. نقدهام به پلی آف حرف شخصی من نیست و حرف تمام جهانست و معتقدم با این شیوه عدالت رعایت نمی گردد. البته به جابری برای برگزاری لیگ خسته نباشید گفته و از او تشکر می کنم.

این ملی پوش فوتسال ایران در خصوص این که محتمل است برای فصل آینده لژیونر گردد، گفت: لیگ ایران جزو پنج لیگ برتر جهانست و از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. اگر برای من پول مهم بود به پیشنهاداتی که از لیگ های سطح پایین داشتم جواب می دادم اما با وجودی که این سال ها از لحاظ اقتصادی ضرر کردم اما فوتسال و آمادگی فنی خودم برایم مهم تر بوده و به همین خاطر در ایران ماندم و اصلا پشیمان نیستم. البته زمستان سال قبل پیشنهادی از لوانته اسپانیا داشتم که به خاطر شرایط مس در لیگ برتر ماندم و فکر می کنم به خاطر سن و سالم دیگر این پیشنهاد به من داده نگردد. من بازی در اسپانیا را سطح بالا می دانم ولی شاید برای مقطع کوتاهی یار کمکی به تیم های دیگری هم بروم.

جاوید در خصوص ماندن یا جدایی اش از مس سونگون گفت: هنوز زود است در این باره تصمیم بگیرم. دو پیشنهاد خارجی دارم که احتمال پاسخ مثبت به آن کم است ضمن این که مدیریت مس به تمامی تعهدات خود عمل کردند و شرایط خوبی داشتم.

این بازیکن تیم ملی در انتها گفت وگوی خود با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی توضیح داد: هنوز تاریخ دقیق فوتسال قهرمانی آسیا معین نشده است اما ما کار سختی در این دوره داریم. ژاپن تیم بسیار خوبی دارد که شاکله اصلی آن را ناگویا ژاپن تشکیل می دهد و سایر تیم ها هم چون انتخابی جام جهانی هست با انگیزه وارد مسابقات می شوند. امیدوارم اردوهای با کیفیت و با امکانات خوب برگزار گردد تا ملی پوشان با آمادگی وارد مسابقات شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1092

به "جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم، افتخار می کنم به رکورد شمسایی رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: از بازی در لیگ ایران پشیمان نیستم، افتخار می کنم به رکورد شمسایی رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید