مشخص تکلیف 400 هزار واحد مسکن ملی

به گزارش مجله پیامک، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اول آبان سال جاری، 400 هزار واحد مسکن ملی با حضور رییس جمهور مشخص تکلیف شد.

مشخص تکلیف 400 هزار واحد مسکن ملی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با رد این ادعای بعضی که طرح اقدام ملی مسکن، همان واحدهای باقی مانده مسکن مهر است، اضافه نمود: روز پنج شنبه اول آبان به دستور رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن مشخص تکلیف شد.

وی ادعای مطرح شده با این مضمون را که واحدهای مسکن ملی همان مسکن مهر است را رد کرد و گفت: از 11560 واحد مسکن ملی که افتتاح شد، حدود 3246 واحد در استان ها و ادارات کل استانی، 1610 واحد در شهرهای جدید و 6704 واحد در بافت های فرسوده است.

محمودزاده یادآور شد: دو مصوبه در سال های 94 و 96 یکی از سوی هیات دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه های کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه های بلاتکلیف خارج شوند که اینکار انجام شد و بعضی از آنها به اجرای طرح مسکن ملی متصل شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از 11560 واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رییس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از 2000 واحد مسکن مهری است که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شدند و با تمهیدات دولت به جریان فراوری مسکن پیوستند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1297

به "مشخص تکلیف 400 هزار واحد مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف 400 هزار واحد مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید