برگزاری مسابقات جایزه عظیم شمشیربازی در فضای باز تهران

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون امروز سه شنبه با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با امیر محسنی مدیرعامل این سازمان ملاقات و مصاحبه کرد.

برگزاری مسابقات جایزه عظیم شمشیربازی در فضای باز تهران

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: این ملاقات در راستای رویکرد این فدراسیون مبنی بر اینکه شهرداری تهران از پتانسیل و سخت افزار اجرایی بالایی برخوردار است و توانایی گسترش رشته شمشیربازی در کلانشهر تهران به واسطه شهرداری نیز امکانپذیر است، برگزار گردید.

باقرزاده با مثبت ارزیابی کردن این جلسه شرح داد: اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ورزش شهروندی می باشد، یاری به سزایی برای گسترس و پرورش استعدادها می نماید و در گام نخست فدراسیون آمادگی دارد که پنجاه مربی خانم و آقا را تربیت و معرفی نموده تا در اماکن ورزشی شهرداری آغاز به فعالیت نمایند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی اضافه نمود: با پیشنهاد فدراسیون مقرر شد مسابقات جایزه عظیم شمشیربازی با حضور قهرمانان این رشته برای جلب بیشتر مشارکت مردمی و آشنایی خانواده ها در مکان های دیدنی و بوستانهای تهران برگزار شود.

باقرزاده توضیح داد: مسابقات جام جهانی جوانان (کلاس آ) به عنوان جام جهانی تهران در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده و شهرداری تهران به عنوان یک متولی می تواند نقش به سزایی در بهتر برگزار گردیدن آن به فدراسیون یاری کند.

به گزارش خبرنگاران، امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری نیز در این ملاقات گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران آمادگی دارد پتانسیل و زیر ساختهای مناسب خود را برای پیشرفت رشته شمشیربازی در اختیار بگذارد و در صورت مجوز و ایجاد پروتکل اولین جایزه عظیم شمشیربازی را در فضای باز برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1132

به "برگزاری مسابقات جایزه عظیم شمشیربازی در فضای باز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات جایزه عظیم شمشیربازی در فضای باز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید