برندسازی مدارس اشتباه است

به گزارش مجله پیامک، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برندسازی مدارس کار اشتباهی است که اکنون مرسوم شده است.

برندسازی مدارس اشتباه است

از ، محمود قاسمی امروز در کارگاه آموزشی برنامه تدبیر ویژه کارشناسان و رابطان معاونت آموزش ابتدایی در شهرستان ها و مناطق استان بوشهر، برندسازی مدارس را کاری اشتباه دانست که باعث معضل آموزشی در آموزش ابتدایی خواهد شد.

او اضافه نمود: با توجه به توانایی معلمان و مدیران مدارس، هیچ یک از مدارس استان فزونی خاص و محسوسی نسبت به دیگر مدارس در استان ندارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر به جداسازی دانش آموزان در برخی از مدارس استان اشاره نمود و گفت: تفکیک دانش آموزان ممتاز و ضعیف، فرصت یادگیری دانش آموزان را از همسالان می گیرد.

قاسمی ادامه داد: با جداسازی دانش آموزان براساس کارنامه تحصیلی، که بدون شک این کارنامه بیانگر عملکرد تربیتی و آموزشی هیچ یک از دانش آموزان نیست به دانش آموزان خیانت می گردد و در صورت مشاهده، این رویه با تذکر جدی روبه رو خواهد شد.

او، نشاط بخشی و شاداب سازی مدارس ابتدایی را از الزام های آموزش و پرورش خوب دانست و گفت: اجرای مراسم شاد و برنامه های پویا با رعایت شئون اسلامی و مناسبت های مذهبی می تواند نقش پر رنگی در روحیه دانش آموزان داشته باشد و نباید در اجرای این مراسم افراط و تفریطی اتفاق بیفتد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه نمود: دانش آموزان دوره ابتدایی باید کودکی نمایند و مدرسه نباید این کودکی را از دانش آموزان بگیرد و فضای فقط آموزشی را برای پرورش دانش آموزان در نظر بگیرد.

قاسمی گفت: پارسال، بیش از هزار اتاق بازی مدارس در برخی از استان های کشور به صورت نمونه ایجاد شد که بازخورد مثبتی داشت و بر همین اساس، استان بوشهر نیز در سال پیش رو از استان های اجرا نماینده این طرح خواهد بود.

او بیان نمود: این طرح با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گسترش خواهد یافت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 495

به "برندسازی مدارس اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی مدارس اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید