برانکو: کفاشیان در ای اف سی از ایرانی ها حمایت کند

به گزارش مجله پیامک، ما به طور کلی منفعتی از قضاوت داوران نمی خواهیم اما من امیدوارم آقای کفاشیان بتوانند کاری نمایند و در کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه های ایرانی حمایت نمایند.

برانکو: کفاشیان در ای اف سی از ایرانی ها حمایت کند

با انتقاد از عملکرد داور بازی پرسپولیس و پاختاکور، برانکو از علی کفاشیان خواسته از حق باشگاه های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دفاع کند: گل پاختاکور قانونی نبود. ابتدا خطا شد و بعد به روشنی تعیین بود که زننده گل آفساید قرار داشت. من اصلا نمی توانم تصور کنم داور چطور آن گل را پذیرفت اما این سرنوشت ماست. وقتی می گویم از بازیکنان راضی هستم به این خاطر است که بعد از این صحنه تمرکز و اعصاب شان بهم نخورد و کوشش کردند. البته ما به طور کلی منفعتی از قضاوت داوران نمی خواهیم اما من امیدوارم آقای کفاشیان بتوانند کاری نمایند و در کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه های ایرانی حمایت نمایند.

در ادامه، سرمربی پرسپولیس شرایط تیمش در آستانه بازی با نساجی را توصیف نموده: دوباره یک بازی سخت و این بار حرف مان نساجی است. بازی سختی داریم چون باید در چمن مصنوعی بازی کنیم اما نگران نیستیم و این بار هم با همان جاه طلبی همیشگی در زمین حاضر خواهیم شد.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 187

به "برانکو: کفاشیان در ای اف سی از ایرانی ها حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: کفاشیان در ای اف سی از ایرانی ها حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید