بازی حساس برای شاگردان مجیدی ، برد امشب استقلال سه تیم را از کورس قهرمانی خارج می نماید

به گزارش مجله پیامک، در صورتی که استقلال در هفته بیست و چهارم پیکان را شکست دهد، اتفاق مهمی در لیگ رخ می دهد و تاحدود زیادی تکلیف بالای جدول معین می گردد.

بازی حساس برای شاگردان مجیدی ، برد امشب استقلال سه تیم را از کورس قهرمانی خارج می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان در روز سه شنبه به مصاف هم می فرایند که این ملاقات می تواند تکلیف بالای جدول را تا حدود زیادی معین نماید.

شاگردان فرهاد مجیدی در انتها هفته بیست و سوم با 54 امتیاز در صدر جدول حضور دارند تا به عنوان شانس اول قهرمانی در این فصل معرفی شوند. فاصله این تیم با تیم دوم 6 و با تیم سوم در حالی 10 امتیاز است که یک بازی نسبت به تیم سوم (سپاهان) کمتر دارد و در صورت پیروزی مقابل پیکان این فاصله به 13 امتیاز افزایش می یابد.

در حال حاضر فولاد و مس رفسنجان با 24 بازی 38 و 35 امتیازی هستند و گل گهر با 23 بازی 34 امتیازی است و این تیم ها هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارند.

استقلال در حال حاضر 54 امتیازی است و آنها ظرفیت کسب 21 امتیاز دیگر را هم دارند و حداکثر امتیاز این تیم در فصل جاری می تواند به عدد 76 برسد. شاگردان مجیدی اگر در هفته بیست و چهارم پیکان را شکست داده و جمع امتیازات شان به عدد 57 برسد، عملاً 3 تیم فولاد، گل گهر و مس رفسنجان شانس قهرمانی حتی روی کاغذ را هم از دست می دهند چون با امتیازاتی که الان دارند و امتیازاتی که پیش رو دارند، امکان رسیدن به امتیاز 57 را نخواهند داشت؛ در این صورت روی کاغذ هم تنها 3 تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی خواهند داشت.

بازی استقلال و پیکان از این نظر اهمیت فراوانی دارد که نتیجه این بازی می تواند دایره تیم هایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند را کوچک تر نموده و رقابت بر سر قهرمانی را به 3 تیم می رساند.

استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر سه شنبه و از ساعت 20:45 در حضور تماشاگر به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2081

به "بازی حساس برای شاگردان مجیدی ، برد امشب استقلال سه تیم را از کورس قهرمانی خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی حساس برای شاگردان مجیدی ، برد امشب استقلال سه تیم را از کورس قهرمانی خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید