بازیکن نو در فهرست خروج استقلال؟

به گزارش مجله پیامک، یکی از بحران های روز های گذشته استقلال خالی کردن فهرست این تیم برای اضافه شدن نام رودی ژستد مهاجم فرانسوی به فهرست و حضورش در ترکیب آبی پوشان است.

بازیکن نو در فهرست خروج استقلال؟

فهرست بزرگسالان استقلال تا قبل از حضور رودی ژستد پر شده بود و 20 بازیکن در آن حضور داشتند. در این شرایط فرهاد مجیدی تصمیم گرفت نام احمد موسوی را از فهرست تیم خارج کند تا جا برای رودی ژستد باز شود. منتهی قوانین سازمان لیگ اجازه فسخ یک طرفه قرارداد با موسوی را نمی داد.

طبق قوانین استقلالی ها باید یک ماه قبل از سرانجام جابجایی نام موسوی را خارج می کردند که این کار انجام نشده بود و جدایی موسوی و خروج نامش از فهرست تیم منوط به توافق دوطرفه بود. از این رو موسوی نیز حاضر به فسخ قرارداد تا این لحظه نشده تا موضوع پیچیده تر شود.

با توجه به اینکه ITC رودی ژستد هم به دست مسئولان استقلال رسیده و با ثبت قرارداد او در سازمان لیگ می تواند برای آبی پوشان به میدان برود و از طرفی توافق با موسوی نیز فعلا انجام نشده حالا فرهاد مجیدی و کادرفنی تصمیم جدیدی گرفته اند.

در این شرایط یکی از راه حل هایی که به فکر مجیدی رسیده خروج نام ابوالفضل جلالی از فهرست تیم تا نیم فصل است. جلالی که بعد از حضور در استقلال تعیین شد مصدوم است و باید جراحی کند، در بازگشت به تمرینات هنوز نتوانسته شرایط آرمانی را به دست آورد و درباره اش گفته می شود که تا دو ماه دیگر هم شرایط حضور در میادین را نخواهد داشت. از این رو تا آن زمان بیشتر از نصف بازی های نیم فصل اول گذشته است.

حالا در چنین شرایطی احتمال دارد باشگاه استقلال در توافق با جلالی نام این بازیکن تازه وارد را از فهرست تیم تا نیم فصل خارج کند. در این شرایط احمد موسوی هم در استقلال ماندگار می شود و رودی ژستد می تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

از سوی دیگر مذاکرات باشگاه با احمد موسوی نیز برای جلب رضایت وی ادامه دارد، اما هنوز نتیجه ای در بر نداشته است. باید منتظر ماند و دید طی روز های آینده در نهایت کدام بازیکن از فهرست خارج می شود تا رودی ژستد بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1881

به "بازیکن نو در فهرست خروج استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن نو در فهرست خروج استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید