بازدید هفتگی شهردار منطقه 18 به محله خلیج فارس جنوبی رسید

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 18 گفت: بازدید از محلات سطح شهر با هدف ملاقات چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مسائل این محلات و تسریع در حل این مسائل انجام می گردد.

بازدید هفتگی شهردار منطقه 18 به محله خلیج فارس جنوبی رسید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، یعقوب هوشیار با همراهی مدیران شهری منطقه و دبیر معتمدین محلات واقع در ناحیه 5 بازدید کرد و گفت: در بازدید هفتگی از محلات سطح منطقه ، ملاقات چهره به چهره با شهروندان انجام می گردد و اطلاع دقیق از مسائل و مسائل این محلات و تسریع در حل این مسائل صورت می پذیرد.

شهردار منطقه 18 در ابتدا بازدید با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در بوستان پروین اعتصامی و در ادامه در مورد بازدید هفتگی از سطح ناحیه گفت : بازدید از محلات و بدست اوردن اطلاع دقیق از مسائل موجود در محلات منطقه 18 به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمران قرار گرفته است و در طول هر هفته حداقل یک محله مورد بازدید قرار می گیرد و این کار به شکل مستمر ادامه خواهد یافت.

هوشیار تاکید نمود: مشاهده مسائل و مسائل محلات از نزدیک موجب می گردد مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و بعضی اقدامات سریع تر انجام گردد که این موضوع در بازدیدهایی که تا به امروز صورت گرفته منجر به کسب رضایت شهروندان شده است، به طوری که در بعضی موارد تا کمتر از یک روز پس از بازدید مسائل موجود برطرف شده است.

وی مزیت های بازدیدهای محله ای را فراتر از برطرف مسائل این محلات دانست و مطرح کرد: علاوه بر برطرف و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می توان ظرفیت های محلات را به شکل دقیق تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه ریزی های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت توسعه محلی و محله محور رهنمون کرد.

به گزارش خبرنگاران، در راستا بازدید از محله خلیج فارس جنوبی از بلوار شهید مهتدی، خیابان ثارالله، کارواش 777، دوربرگردان ابتدای اتوبان آزادگان، زمین بایر جنب بوستان شهدای غواص، خیابان ابوسعید شرقی، بوستان دوستدارکودک و زمین چمن شهید عبدالله وند بازدید بعمل آمد و نسبت به برطرف مسائل از جمله انهار، معابر ترافیکی، برطرف سد معبر، لکه گیری آسفالت، بازسازی سنگ فرش و ترمیم مخازن دستوراتی صادر شد . بعلاوه پس از آنالیز مسائل مقرر شد کارگروه ویژه از این هفته در ناحیه ایجاد شده و پایش مسائل به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

بازدید محله ای در منطقه 18 هر هفته بدون اطلاع قبلی در یکی از محلات در نواحی 7 گانه و با همراهی معاونین ارشد منطقه صورت می پذیرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2064

به "بازدید هفتگی شهردار منطقه 18 به محله خلیج فارس جنوبی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید هفتگی شهردار منطقه 18 به محله خلیج فارس جنوبی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید